Alla inlägg den 11 oktober 2010

Av Linda Johansson - 11 oktober 2010 21:01

 

USCH vad dålig jag är på att hitta på roliga och bra rubriker ! Men men det här får duga :-D kom percis hem ifrån Jenny , hon bjöd som sagt var mej på mat idag J'ÄTTE gott TACK gumman ! Tacos liknande men kyckling istället för köttfärs , det kommer jag köra med i fortsättningen iaf ! MYCKET godare !

Stannade kvar och kollade på första avsnittet på paradise hotell !

Det är så SJUKT dåligt och patetiskt så att det blir RIKIGT bra !

På Tordag börjar vampire daires också ! Som jag har SAKNAT det pogrammet ! Det som är bra med hösten / vintern är att alla bra pogram börjar igen så man har något att kolla på !


Stannar kvar hos mamma och pappa inatt så man slipper vara ensam !

Så jag ska slänga mej i soffan tillsammans med mamma och kolla på TV en stund innan man blir för trött så man inte orkar hålla ögonen öppna !

Imorgon har jag inte mycket som ska göras , bara ringa hyresvärden och säga upp min lägenhet som jag har nu , sen så blir det en ganska lugn dag !

Pappa ska få följa med mej och visa hur tvättstugan fungerar , ja det låter sjukt jag har bott i min lägenhet i 5 månader och har ALDRIG andvänt tvättstugen

jag har tvättat hos mamma och pappa i brist på lathet !

Men det fungerar inte i längden jag har så mycket tvätt efter både mej och Nea så det finns ingen plats att hänga tvätten sen !

Så nu lär jag börja tvätta som alla andra i tvättstugan !

Så jag måste veta hur det går till !

Annars blir det rätt lungt ska försöka ta mej ork och städa lite hemma också

det behövs verkligen nu när man har en kladdig liten unge som är ÖVERALLT !

Ne nu ska jag hoppa upp i soffan tillsammans med mamma !

HUGS !

Av Linda Johansson - 11 oktober 2010 09:23

Har precis lämnat lill kråkan på dagis ! Idag åker hon hem till sin pappa i en vecka kommer sakna henne så ENORMT som jag alltid gör !

Men jag ska passa på att göra en massa nytta här hemma , städa , uträtta ärenden och umgås med vänner !

Så går veckan kanske lite snabbare för hoppningsvis !


Ska ringa och tacka ja till lägenheten idag också men dom öppnade inte förens 10.00 sen ska jag ringa och säga upp den lägenhetn jag har nu också !

Sen traskar jag ner emot stan för ett besök på ams som är MINDRE roligt !

Jenny följer med mej som ett litet stöd :-D go gumman där !

Sen ikväll är jag bjuden till henne på mat , min fina vän <3

det ser jag fram emot !

Mer är inte inplanerat idag som TUR är ! Så jag knatar hem till mamma och pappa efter besöket på ams och lägger mej och läser lite och tar det lungt !

tills jag ska hem till Jenny ikväll !

HUGS !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards