Alla inlägg den 10 oktober 2010

Av Linda Johansson - 10 oktober 2010 11:54

Åh va trött jag blir på Nea just nu ! Hon har kommit in i den åldern där hon tar ALLT jag äger och har ! Parfym , hårspray , platttång , hår band , hår spännen

Ja ALLT ! Hon är så liten än hon ska INTE börja med sånt än !

Sminkar sig gör hon också , hon har eget barnsmink men hon kletar på REJÄLT med smink överallt !

så varje gång hon sminkat sig får hon gå och tvätta av sig en massa !

Undra hur det kommer se ut om några år när hon börjar skolan , när det redan har börjat nu ?

Hon frågar ALDRIG om lov heller hon BARA tar det hon tycker om !

Skit ungen kan stå framför spegeln mer och längre än vad jag gör :-P


Idag ska vi iaf hitta på något med mamma och pappa och Emma , men vi vet inte rikigt vad än det får vi se senare !

Håller på att göra mig klar just nu , hoppas Nea låter bli platt tången nu bara !

HUGS !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards