Alla inlägg den 8 oktober 2010

Av Linda Johansson - 8 oktober 2010 10:50

Fredag !

ÄNTLIGEN Fredag ! Ska ner till försäkringkassan skriva på ett papper så man får pengar , sen blir det nog en sväng hem till mamma & pappa har inte varit där någonting den här veckan så det är väl dax nu :-D

Sen ska vi hemåt och hinna städa lite (Om vi hinner) höhöh !


Ikväll blir det lungt en RIKTIG myskväll med lill kärleken och Danne !

Beställa pizza och så köpa hem lite godis och kolla på Idol !

Kan INTE bli bättre än så !

SKÖNT  dom helgerna Nea är hemma , då kan man planera in en myskväll

annars blir det oftast så att man tar nå glas vin med kompisarna och går ut !

Nu låter det som om jag inte har nå annat val än att dricka och gå ut !

Men jag menade inte rikigt så , det finns inte så mycket annat att göra på helgerna direkt , kompisarna vill gå ut och jag vill inte sitta hemma själv och glo in i väggen , blir väl annat om jag skulle träffa någon som jag vill leva med !

Då blir det absolut mindre festande på helgerna när man är barnledig !


Nej dax att göra annat innan mamma hämtar oss när hon slutar 13.00

HUGS !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards