Alla inlägg den 9 oktober 2010

Av Linda Johansson - 9 oktober 2010 21:04

Ja vad gör man inte för som små ? Nea ville så gärna sova i soffan med mig inatt , så vi får göra det då , hon frågade så snällt och det är inte ofta det händer kan jag lova det händer aldrig !

Så får väl bädda i soffan åt oss då och krypa ner :-)

 

Nea kom hem ifrån faster för en stund sen hon har tillbringat lördagen med henne , dom har haft en JÄTTE mysig dag tillsammans !

Själv har jag typ BARA legat i soffan och läst en bok , FYFAN vad lat man är !

Nea kom hem vid 20.00 tiden Sandra skjussade hem henne !

Nea hade redan ätit kvällsmat där borta , så vi kvällsfikade lite grann bara !

Sen har vi ätit lite godis och kollat på '"Dansfeber" vilket jag tycker är ett OTROLIGT löjligt och onödigt pogram !

Om det inte hade varit för att dom stöder barn i alla länder !

Nea ligger i soffan och halvsover ska bädda ner henne sen ska jag bädda ner mig själv och kolla på en SUPER bra film som man får gråta lite

"P.S I LOVE YOU"

Jag gråter ALLTID till den filmen den är så fin !

Ny dag imorgon får se vad den har att bjuda på !

GODNATT SOV GOTT

HUGS !

Av Linda Johansson - 9 oktober 2010 10:18

Godmorgon !

Det man får höra av Nea på morgonen när vi FÅR sova eller ligga i sängen lite extra länge är " MAMMA kom upp nu , sluta ligg och sov nu "

Så då lär man masa sig upp fast ögonen inte ens är öppna !

Och när jag går upp vem ligger kvar i sängen om inte Nea ?

Hon ska ha upp mej gud vet varför , men själv kan hon ligga till 11.00 i sängen !

Då gör det ingenting men jag får INTE ligga kvar alls jag MÅSTE upp !

Jag gör jue inget speciellt när jag går upp heller , går runt sätter mej vid datorn

men hon är endå nöjd att jag är uppe !

SKIT ungen min !


Igår hade vi JÄTTE mysigt Danne hämtade oss hos mamma och pappa !

Åkte efter ungefär ca timme han var jue tvungen att prata av sig med mamma och pappa och bror först som vanligt ! :-D

Åkte och beställde mat kebabrulle , kebab tallrik , och hamburgare MUUUMS !

Åkte hemåt käkade kollade på Idol och hade det jätte mysigt !

Nea somnade runt 22.00 ungefär så Danne och jag fick fortsätta kolla på Idol ensmama ! Skönt att kunna vara hemma en kväll , kändes som man hade fått den där "lilla" familjen man ALLTID velat ha !


Idag då ?

Nea och jag ska snart gå iväg och kolla på lägenhet , vi ska flytta igen !

Men till ett MYCKET bättre område som jag ALLTID velat bo i för Neas skull ! barnvänligare område får man faktiskt leta efter !

Nea kommer kuna vara ute varje dag hela tiden ensam och leka med barnen

det finns JÄTTE mycket barn i det området hon kan leka med !

Då kan jag ÄTNLIGEN våga släppa ut henne ensam !

Hon är redan lite van med det där området för min kusin Malin bor där med sina barn yngsta som Nea brukar leka med ofta är ute HELA tiden , så Nea hakar på och jag är INTE ett dugg rädd när hon är ute ensam då !

För hon VET vad hon får göra och INTE göra !

Så det kommer bli kanon bra ! Så får jag ringa på Måndag och tacka ja till lägenheten då flyttar vi i Januari nästa år ! :-D


Annars så ska Nea åka till faster Idag för hon saknade Nea så självklart får hon låna henne ett tag (Låna det låter inte alls bra , det låter som om en sak man lånar och lämnar tillbaka) men att hon ska ha henne en stund idag

hon kommer komma hem runt eftermiddag kvällen !

Så jag ska ta det lungt kolla på TV läsa lite och ladda nya batterier :-D


Nej nu lär vi snart springa iväg HOPPAS lägenheten är fin nu då !

Bloggar kanske mer senare idag !

HUGS !


Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards