Alla inlägg den 14 oktober 2010

Av Linda Johansson - 14 oktober 2010 11:16

Ja vad ska man säga ? Skulle tvätta mellan 16-20 igår för första gången , hade slängt in två maskiner kläder och underkläder , när dom var klar så slängde jag in två maskiner slängkläder , och skulle slänga in kläderna och underkläderna i torktummlaren , då funkade inte skiten ! Den var SÖNDER !

Min vanliga JÄVLA tur ! där stod jag med två maskiner kläder som var blöta , plus två maskiner sängkläder som höll på att tvättas !

Med bara ett torkrum där fick inte allt plats , och frågan var jue om kläderna skulle hinna bli torra inann tvätttiden gick ut ! Jag fick jue OMÖJLIGT plats med alla sängkläder och kläder och underkläder hemma hos mig i min lilla 2a

Så jag kan jue säga att jag var så JÄVLA förbannad att jag kokade !

Varför kollar dom inte upp att sakerna fungerar ?

Första gången jag skulle tvätta jag visste jue ingenting alls om någonting !

Nej jag var VERKLIGEN INTE glad just då !

Och sängkläder som tar sån jävla plats att hänga !

Så jag fick jue göra så att när sängkläderna var klar efter 1 timme så plockade jag ner underkläderna och kläderna som var blöta fortfarande och tog med upp lättare att hänga kläder och underkläder inne än sängkläder !

Så hängde jag upp säng kläderna i torkrummet istället !

Då hade jag bara 1 timme och en kvart kvar på tvätttiden !

sängkläderna hann inte bli torra riktigt så jag var jue tvungen att ta upp dom också och hänga lite överallt !

Så igår var det INTE alls roligt speciellt när man har så MYCKET tvätt !

Jag HOPPAS att nästa gång jag ska tvätta att torktummlaren INTE är trasig !

Har iaf sagt till om att den är trasig så hoppas dom lagar den nu !


Annars då ?


Jag ska försöka få orken att städa lite här hemma idag tänkte jag !

ta lite golv , diska och damma lite överallt !

Men frågan är jue när man ska orka göra det ? Jag brukar bli piggare på kvällarna och orka göra mer då , på förmiddagarna är jag så TRÖTT så jag orkar inte städa ! Men det är för att jag inte gör någonting om dagarna !

Jag HOPPAS att jag kan få det här jobbet jag har sökt , annars blir det att börja plugga igen jag klarar INTE av att vara hemma så här längre !

man orkar INGENTING alls , man blir för slappad !

Så nu MÅSTE det hända någonting snart !

HUGS !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards