Alla inlägg den 5 oktober 2010

Av Linda Johansson - 5 oktober 2010 13:32

Ensamståeende !

Ibland känns det så OTROLIGT svårt och tufft att vara ensamståeende !

Det känns som om folk tittar ner på mig för att jag är ensamståeende och så pass ung ,

jag var faktiskt bara 17 när jag vart med barn hade precis fyllt 18 när jag fick min lilla kråkunge !

Jag skulle också vilja dela allt det här med någon , men det är så OTROLIGT svårt för mig att träffa någon verkar det som , antingen så går dom tillbaka till sina ex eller så har dom nyss kommit ut ifrån ett långt förhållande !

Ibland känns det som om det är MEJ det är fel på och inte dom ?

Jag har delat mitt ansvar med mina föräldrar sedan Nea föddes för jag har inte haft någon annan att dela det med , eller någon annan att kunna

prata med när det är svårt eller jobbigt !

Då är jag rädd att dom ska tycka att jag misslyckats eller att jag inte klarar av mammarollen att jag inte borde skaffat barn när jag var så ung !

Jag ångrar inte Nea jag älskar henne mer än ord kan beskriva !

Men ibland så vill jag bara fly ifrån allting , allt ansvar , alla måsten !

Jag skulle vilja kunna dela det här med någon som jag lever med !

bara att kunna fråga " kan du ta den diskutionen med henne nu för jag orkar inte just nu" men det går inte ! Jag är glad att jag har Nea i mitt liv , jag skulle inte kunna tänka mej ett liv utan min lilla prinsessa men ibland så känns det inte som om jag räcker till !

 Att jag kan ge Nea det som hon behöver många gånger !

 Kanske jag är för självisk för att ha barn ?

Eller är jag för omogen för ett sånt stort ansvar ?

Jag vet inte jag vet bara att ibland orkar jag inte ! Ibland känns det som om jag ska pricka , jag får sån attack att jag inte räcker till att jag inte är nån bra mamma , jag försöker vara stark , jag har VEKLIGEN kämpat i 5 snart 6 år ensam ! Men endå känner jag att jag inte räcker till ?


Kände att jag behövde skriva av mig lite , kanske någon vet vad som kan vara fel varför jag känner så som jag gör ? Isåfall är jag tacksam om ni förklarar för mej vad det kan vara för jag vet inte själv !



 Jag älskar min skatt över ALLTING annat på denna jord ! Jag skulle kunna göra ALLT för henne ! Jag skulle kunna ta ner himlens alla stjärnor åt henne bara jag kunde göra det ! Det vi delar är något speciellt något så OTROLIGT vackert , värdefullt och en sån OTOLIG lycka ! Jag skulle ALDRIG vilja vara utan dej mitt lilla hjärtebarn !


     

Av Linda Johansson - 5 oktober 2010 08:19

Godmorgon !

Kan säga att jag är långt ifrån vaken just nu , knappt vaken på ena ögat !

Har inte alls sovit nå bra inatt , har hostat mej igenom hela natten känns det som undra när den här JÄVLA hostan ska lägga sig ?

Det är snart 4 veckor sen (en månad) som jag gått och hostat och varit sjuk !

Tycker att det räcker nu faktiskt !

Lär få tag i en rikigt bra hostmedicin och slemlösande för det här går INTE längre måste få sova på nätterna SPECIELLT när Nea är hemma !


Är jätte sugen på att ta en riktigt lååång promenad , stoppa hörlurarna i öronen och bara gå inga mål ingenting bara gå och se vart jag hamnar !

Lyssna på musik och tänka och röra på mej !

Men tyvärr hinner jag inte det idag , lär gå med Nea till dagis snart sen hem renskriva mitt CV skicka iväg det , sen ringa försäkingskassan och sen göra mig klar för kl 17.00 idag ska Nea gå på cirkusskola som börjar idag !

Hon var inte så jätte sugen på det , men hon får ge det en chans iaf om hon fortfaande inte tycker att det är nå roligt så får vi strunta i det !

Men det kan vara roligt för Nea att ha någonting att göra också !

Sen om vi ha tur så kanske hon kan träffa på någon tjej i hennes ålder där som hon kan umgås med utanför cirkusskolan också !


Så det är det vi ska roa oss med idag !

Nå andra planer ha jag inte för tillfället det lär visa sig !

HUGS !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards