Direktlänk till inlägg 18 april 2011

Frågor om mig !

Av Linda Johansson - 18 april 2011 19:19

Du heter: Linda Maria Iréne Johansson
Smeknamn: Hm .. tror inte jag har nå ?
Låt som när du är ledsen sörjer till? Till en ängel (Mormors begravningslåt)

Beroende av: Ciggaretter och mobilen
Vad tror folk om dig? Att jag är bäst ;-)

Hur imponerar man på dig? Var dig själv bara !
Brukar du skratta för dig själv? oftast (Om ingen annan skrattar åt mej)
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Jodå lite tråkigt själv bara
Var bor du? Hemma hos mig :-)
Trivs du där? Jätte bra
Hur svarar du i mobilen? Aaa det är Linda
Vem ringde du senast? Daniel (Neas pappa)
Vad sa den du senast pratade med i telefonen? Hejdå ? :-)

Brukar du komma i tid? Alltid
Hur känner du dig nu? Trött men väldigt glad att ha lill hjärtat hemma
Vanligaste färg på dina kläder? Svart / Gult
Vad tycker du om fötter? FYFAN !
Vad saknar du? Pengar och en kille att kramas med !
Hade du en bra kväll igår? Jadå
Favorit dryck på morgonen? O´boy
När brukar du oftast gå och lägga dig? Efter BB
Är du blyg? ja jätte ! Nej det är jag inte ...
Sysslar du med någon idrott? Näe jag är för lat ;-)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja
Har du spytt offentligt? Oja
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag? Lätt Runka

Är du nöjd med ditt liv? Ja till en viss del ... mycket som fattas !
Är du bortskämd? Ja väldigt jag är van att få det jag vill !
Vad är det värsta du vet? När Nea är hos sin pappa
Har du bra vänner och äkta vänskap? Klart mina fina tjejer !
Vad är det finaste du fått? Min Dotter Nea så klart

En speciell dag du minns? När Nea kom till världen
Du samlar på? Ingenting !
Vem ringer du när du är arg/ledsen? Tina !

När grät du senast? Oj det var ett tag sen ?
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Resa , shoppa , spara , ge bort pengar till mamma & pappa

Vill du gifta dig?  Nej
Vill du ha barn? 2 till
Är du musikalisk? hahah nej nej !
Vad dricker du helst när du är törstig? Vatten eller cola
Bor dina föräldrar tillsammans? Ja
Har du någon gång gråtit dej till sömns? Många gånger !


Kopierat av : Niklas Ekman

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Johansson - 14 augusti 2013 12:09

Slänger jag in en bildbomb så rolig har jag blivit :-)                                     ...

Av Linda Johansson - 13 maj 2013 11:55

Tung dag idag men lägger endå på ett leende på läpparna bara för att ! ...

Av Linda Johansson - 1 maj 2013 21:30

Ledsen att jag bloggar så dåligt nu för tiden ... men ni som följt min blogg vet varför , som plåser på såren så ger jag er en till bildbomb som vanligt får bilderna tala för sig själv !                         Puss & Kram så länge ...

Av Linda Johansson - 21 april 2013 21:28

Bilderna får tala för sig själv den här gången !                       ...

Av Linda Johansson - 17 april 2013 14:41

Jag bara ÄLSKAR den här låten ! Ingen låt har fått mej att rysa i hela kroppen som just den här låten gör , plus att Bruno Mars har den här hesheten speciellt i den här låten som jag är så jävla svag för när killar sjunger ! Jag bara njuter !    ...

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards