Direktlänk till inlägg 22 april 2011

En fantastisk dag !

Av Linda Johansson - 22 april 2011 20:53

Den här dagen har varit RIKTIGT bra och det tror jag Nea tycker också :-)

Pappa hämtade oss runt 12.00 tiden så åkte vi in till Jäderfors

Där väntade Emma på Nea och dom lekte så snällt ett tag ...

Glada att se varandra

Det är klart dom träffas jue inte ofta alls nu för tiden ...

Och när dom väl träffas så har dom SUPER kul tillsammans ...

Dom fick också leta påskägg ... det blev två var ett Hello Kitty påskägg

med en massa Kitty godisar ... Och ett vanligt med små godis i

Och det vart dom jue glada för :-)

Sen var det bara lek och bus fram till 14.00

när Emma åkte tillbaka till sin mamma och vi åkte hemåt för att äta något innan vi skulle åka tillbaka och grilla

det blev mcdonalds vilket jag INTE tycker om ... devis för att jag håller på att gå ner i vikt och sen att jag inte gillar deras hambugare för dom är så torra

Men jag hittade en SKIT god kycklingburgare med skit god sås

så den kommer jag garanterat att köpa igen ...

Åkte hem till mamma & pappa käka lite och pratade en massa skit ute på balkongen ... Innan det var dax att åka in till Järdefors igen ...

Vi kom nästan alldeles nyss hem därifrån ... Vi har grillat och haft det

SUPER mysigt ... Thereses mamma & pappa kom över också och dom är

sååå OTROLIGT gulliga jag gillar verkligen dom ... Lätta att ha att göra med

God mat och trevligt sällskap och sol kan inte bli bättre :-D

Nea hittade till min GLÄDJE en kompis mitt emot bror & Therese

i hennes egen ålder ... jag blev så OTROLIGT glad när dom började leka och kom bra överrens ... Så Nea har haft det JÄTTE kul med henne i några timmar

Men man måste jue alltid sluta när man har som mest roligast

Vi var tvugna att åka hem men tjejen fick iaf mitt mobil nummer och jag deras

hemnummer så dom kanske kan leka nåndag igen :-)

Så kan jag passa på att låna brors & Thereses sol stol och sola lite ...

Så den här dagen har varit jätte bra förutom att jag har en JÄVLA

huvudvärk just nu ... men jag tänkte slänga in ett inlägg endå

Så ni har något att läsa :-)

 

Nea ligger i sängen ny duschat och trött efter en hel dag ute som det ska vara !

Själv ska jag krypa upp i soffan och vänta på att BB ska börja

sen blir det sängen för min del också ... imorgon vid 15.00 kommer Neas

faster Sandra och hämtar henne och jag åker till Jenny för att grilla och ha

en mysig dag / kväll med tjejerna ...

Men som jag skrev tidigare så blir det lungt med alkoholintaget ...

För att orka med Söndagen tillsammans med Nea ...


Nej mina vänner och ovänner ... nu har jag inte rikigt tid med er längre...

utan det blir en   nu sen krypa ner i soffan ....

Bloggar kanske mer imorgon om jag hinner ...

ciao ciao

 
 
Ingen bild

Håkan Olsson

23 april 2011 01:14

Du verkar ha haft " fullt " upp hela dan =P rolig läsning =) ha det så kul på grillfesten hos jenny.. mvh

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Johansson - 14 augusti 2013 12:09

Slänger jag in en bildbomb så rolig har jag blivit :-)                                     ...

Av Linda Johansson - 13 maj 2013 11:55

Tung dag idag men lägger endå på ett leende på läpparna bara för att ! ...

Av Linda Johansson - 1 maj 2013 21:30

Ledsen att jag bloggar så dåligt nu för tiden ... men ni som följt min blogg vet varför , som plåser på såren så ger jag er en till bildbomb som vanligt får bilderna tala för sig själv !                         Puss & Kram så länge ...

Av Linda Johansson - 21 april 2013 21:28

Bilderna får tala för sig själv den här gången !                       ...

Av Linda Johansson - 17 april 2013 14:41

Jag bara ÄLSKAR den här låten ! Ingen låt har fått mej att rysa i hela kroppen som just den här låten gör , plus att Bruno Mars har den här hesheten speciellt i den här låten som jag är så jävla svag för när killar sjunger ! Jag bara njuter !    ...

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards