Alla inlägg den 11 november 2011

Av Linda Johansson - 11 november 2011 22:52

Snabbt och trökigt inlägg nu !



Det var otroligt skönt att komma hem och stoppa någonting i magen och en ta en skön och varm dusch

efter jobbet ... min sista eftermiddag och den gick jätte bra !

Nu laddar jag inför min sista förmiddag då ska det ätas tårta till fikat på eftermiddagen :-)

Jag har en sån otroligt jobbig rethosta men det beror nog på saltvattensprayen och tabletterna jag äter

för att bli av med det i mina bihålor som kom med förkylningen !

Så vi får se hur natten blir om jag kan sova bra eller om jag kommer ligga och hosta !

Men om jag är trött imorgon gör det inte så mycket för jag kan alltid gå hem och lägga mej en stund

sen när jag slutat !


Usch vilket trökigt inlägg det har blivit mycket skrivet om praktiken dom senaste gångerna

Men det är bara för att jag inte har gjort så mycket annat än just det och sen att jag trivs så bra där !

Men på Måndag blir det som vanligt igen tyvärr tillbaka till skolbänken !

Bara att kämpa på jag SKA klara det här och få min utbildning den här gången !


Snart Söndag en dag kvar nu bara !



Nu måste jag krypa ner och försöka sova lite om jag ska orka upp imorgon klockan ringer 05.30

jag vägrar gå upp nå tidigare när jag har skjuss till jobbet !

Hörs imorgon ! Ta hant om varandra !


Puss och Kram !


Av Linda Johansson - 11 november 2011 12:48

På praktiken nu !



Det är blandade känslor det ska bli kul att komma tillbaka till skolan och träffa alla igen !

Men samtidigt så kommer jag att sakna alla på praktiken men vem vet jag kanske hälsar på nåndag :-)

Så ikväll för jag mitt sista eftermiddagspass 14.00 - 22.00 och imorgon mitt sista förmiddagspass

07.00 - 15.00 och så klart så kommer jag att bjuda på tårta ... för tårta ska dom ha som har tagit så

bra hant om mej dom här veckorna !


Annars då ?


Har det inte hänt så mycket idag ... jag har gjort en del måste göra saker innan jag ska iväg till jobbet

för att slippa ta hant om det ikväll eller imorgon när jag slutat när jag brukar vara skit trött !

Snart söndag och jag längtar som bara den !

veckan som kommer är inte planerad än men vi brukar alltid hitta på något skojj att göra !

Huvudsaken är att vi är tillsammans !

Tur att man har jobbat dom här dagarna Nea har varit borta så man slipper tänka och fundera så mycket !

Jag har inte så mycket mer att skriva får se om det kommer in ett inlägg ikväll annars får det bli imorgon !


Puss och Kram !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards