Alla inlägg den 12 november 2011

Av Linda Johansson - 12 november 2011 15:59

Bara slappa framför tvn under en filt !



Jag känner att jag behöver göra det och då måste man lyssna på det !

Hade funderingar på att dricka lite ikväll med Jenny men jag har ingen ork till det utan blir hemma istället !

Och det är jag nöjd med !

Har liet planer på en tjejkväll den 26e lite god mat , sällskapsspel och lite gott att dricka !

Ska kolla lite om tjejerna är sugna på det men det låter som så jag tror att det kan bli skit kul !

Så jag hoppas att det blir av så inte folk backar ur !


Annars så har jag sagt hejdå idag till mina jobbarkompisar på praktiken och det kändes jobbigt !

Men jag ska absolut söka sommarjobb där för då vet jag att jag kommer till ett ställe där jag trivs !

Sen ska jag ta och hälsa på nåndag också längre fram tänkte jag !

Så nu ska man tillbaka till verkligheten tillbaka till skolan och trök !

Men det är bara att bita i det sura äpplet och göra sitt bästa så man blir klar nångång !


Nu ska jag krypa ner i soffan och ligga där heeela kvällen !

Hörs imorgon !


Puss och Kram !


Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards