Alla inlägg den 18 november 2011

Av Linda Johansson - 18 november 2011 12:23

Äntligen Fredag !



Snart slut på veckan ... men än har vi nån dag kvar tillsammans lill hjärtat och jag !

Jag ska hämta hem Nea till kl 13.00 idag jag har fasnat i pluggandet och kommer ingen vart ...

Så eftersom jag endå inte sitter med böckerna så hämtar jag hem henne tidigare plus att det är fredag !

Tänkte att vi skulle ta oss ner på stan (Oj nu får vi garanterat besök) :-)

sen ska vi följa med mamma och pappa till Citygross och handla lite ikväll ...

Vi kommer att sova hos mamma & pappa inatt för lite sällskapsspel , film och götta så klart !

Nea har 40 kr i veckopeng här ... hon får 20 kr av mej och 20 kr av mamma & pappa och göra av med !

Oftast så blir det godis men inte för alla pengar då sätter jag stopp :-)


kvällen kommer att bli super mysig morgondagen ska jag planera ensam för mej och Nea tänkte jag !

Jag funderade på att gå på bio men det verkar inte som om det går nån bra barnfilm här !

Men man vet aldrig Gävle finns jue alltid !

Vi får se annars blir det något annat skojjigt sista dagen innan hon åker iväg igen !

Veckorna går så fort man hinner inte med ... Nea att hon ville vara hos mej i 2 veckor till !

Lill skrållan det önskar jag med


Ne nu ska jag sluta svamla om allt !


Ha en trevlig dag / kväll allesammans det ska vi ha !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards