Alla inlägg den 9 november 2011

Av Linda Johansson - 9 november 2011 20:49

Im back ! :-)



jag har tagit en liten blogg pause för jag har känt att jag varken orkat eller känt för att skriva något på nån dag nu!

Men nu är jag tillbaka igen !


Det är inte mycket som har hänt sen sist jag skrev ... jag är fortfarande sjukt förkyld och idag känns det värre

jag har varit förkyld i 4 veckor nu enda sedan jag började på praktiken !

Men jag har gått varje dag förutom en dag för jag kände att jag absolut inte orkade men den lär jag tydligen

jobba igen fjantigt men sant ... förstår inte varför ... är man sjuk så är man väl det kan man jue inte göra

någonting åt ... men jag måste jobba ihop den dagen jag var sjuk för att få ihop timmarna !

(Jobba själv för fan när ni är sjuka känner jag liksom)

Sen handlar det om en ynka dag inte en hel vecka som jag igentligen skulle  behöva ha haft hemma !

Jag tror att det är så att min förkylning inte har släppt och att det börjar bli värre det är

nog pga att jag inte fått vilat upp mej ordentligt utan haft fullt upp hela tiden !

Men det handlar inte om att jag inte trivs på min praktik det gör jag mer än väldigt bra !

Jag har sånna underbara kollegor och jag kommer att sakna dom otroligt mycket ...det handlar om själva

grejen att man ska behöva gå iväg och jobba fast man är dålig annars får man jobba igen den dagen !

Så igentligen så hade min sista dag varit på Fredag då jobbar jag eftermiddag ... men eftersom jag nu

behöver jobba ihop dagen jag var sjuk så jobbar jag Lördag förmiddag också ... !

Då tänkte jag bjuda på tårta till personalen och tacka för mej !

Dom här veckorna har gått så jäkla fort jag kan inte förstå att det har gått 4 veckor redan och jag är

inne på min sista vecka mina sista två dagar ... !

Ne som sagt jag kommer sakna dom så otroligt mycket både dom jag har jobbat med och pensionärerna !

Men skolan kallar och jag ska boka tid för att söka nya kurser till nästa år !

Jag har redan bestämt vilka jag ska ta så det är bara att boka tid eller gå när det är drop in !


Som sagt jag har inte mycket intressant att skriva

jag har inte gjort ett skit sen jag slutade jobba 14.00 idag tog en promenad med cykeln hem i min egen takt

det var så skönt att inte stressa hem ... la mej och kolla på TV en stund och somnade till !

Jag behövde det för jag jobbade eftermiddag går slutade 22.oo och hade jätte svårt att somna när

jag kom hem så samanlagt har jag sovit 4 timmar inatt så jag var helt slut på jobbet idag !

Nej mina vänner / ovänner nu ska jag kolla på TV en stund till och ta en kvällsmacka tänkte jag !

Vi hörs mer imorgon !


Puss och Kram !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards