Alla inlägg den 22 november 2011

Av Linda Johansson - 22 november 2011 18:59

Med världens bästa Jenny Landström


 ikväll !


Det blev bestämt nyss att Jenny ska komma över till mej ikväll och hålla mej lite sällskap

jag behöver lite sällskap nu känner jag så hon sover över här så vi ska spela lite kort spel och slappa

framför TVn tjattra lite grann ! Trevligt , Trevligt :-)


Annars så orkade jag inte städa något idag som jag skrev ... så JÄVLA lat så det är inte sant !

Det enda jag har gjiort är att diska upp disken gått igenom skafferiet och kylskåpet och kastat gammalt

som man måste göra lite då och då ... Och gått igenom papper och

slängt en massa som jag inte behöver ha kvar !

Så jag har gjort lite iaf men inte är det mycket ... jag tänkte att jag skulle torka av skafferiet och kylen men

då ringde Jenny så blev det bestämt att hon skulle komma om en stund !

Så jag får göra allt det där imorgon ... sen måste jag be pappa hjälpa mej att ta upp adventljusstakarna från

källaren (som jag vägrar gå ner i själv) till Söndag också när det är första advent !

Här ska det bli jul fint ... och det här året har jag bestämt att jag och Nea ska skaffa en liten julgran iaf

Hon är hemma hela julhelgen så vi kommer att spendera den hos mamma & pappa som vi brukar göra !

Men en liten jul gran vill vi ha iaf som jag och Nea ska pynta tillsammans !

Det som jag behöver köpa är röda ljus som jag kan tända på kvällarna !

Jag ska nog fasiken tända på lite ljus redan nu innan Jenny kommer så det blir lite mysigt !


Jag har kommit på att jag MÅSTE vara godisberoeende eller socker beroeende ... !

Det går inte en enda dag som jag inte äter godis ... Så nu är jag riktigt hård emot mej själv och slängde

allt godis (förutom Neas) som vi hade i skåpet ... här ska inte ätas nå mer godis !

Inte förens till jul iaf och efter jul ska jag köpa mej ett sim kort och börja simma på badhuset !

Usch jag är så trött på mej själv just nu ... !


Hörs sen !


Av Linda Johansson - 22 november 2011 13:55

Riktigt dålig på att blogga nu för tiden !



Och jag ber om ursäkt för det ... men jag orkar inte blogga flera gånger om dagen hela tiden varje dag !

Kanske om jag var en stor bloggare och tjänade pengar på det !

Då hade jag nog gjort det ... för pengarnas skull så klart ... men så är inte fallet nu och jag känner att

jag har viktigare saker för mej ibland eller andra saker som jag hellre gör istället för att sitta framför

datorn och blogga när det endå inte finns så mycket att skriva om !

Så många gånger gör jag nog er en tjänst med att inte blogga istället för att skriva om nå helt ointressant !

Hur som helst !


Det finns inte mycker att skriva nu heller ... pluggade lite igår kväll efter skolan och en sväng ner på stan

för lite mat tillsammans med tjejerna ... satt och snackade lite skit och hade det trevligt ...

Och mer trevligheter blir det på Lördag ! Längtar dit OCH så klart till Söndag !

mer gjorde jag inte igår kollade på TV och hade allmänt trökigt usch vad trött jag är på dom här

ensamma kvällarna nu vill jag träffa någon som jag känner att jag verkligen vill vara tillsammans med !

Men det är svårt när jag har så svårt att bli kär ... att ens ge det en chans många gånger !

Aja det händer när det händer jag är bara trött på att leva ensam nu !

Min klocka tickar och jag vill ha två barn till medans jag orkar med allt igen med småbarn och sånt !

 Ne dax att gå ut på marknaden igen och våga släppa in någon igen !


Idag vet jag inte vad som händer riktigt får se om Lill Jenny kikar förbi senare och håller mej sällskap !

Annars ska jag försöka samla lite krafter till att städa av lite här hemma !

Måste ner och boka tvättstuga igen också nu är det mycket tvätt jag orkar inte se skiten längre !

Nu ska jag slänga mej i soffan en stund och kolla på TV och samla krafter till att sätta fart med skit görat sen !


Puss och Kram !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards