Alla inlägg den 23 november 2011

Av Linda Johansson - 23 november 2011 20:39

Man kan gå ner i vikt om man bara äter Tonfisk och frukt i några veckor ? Och kanske keso nångång ? För varken i tonfisk eller keso finns det något som helst socker eller fett ! Vad tror ni om det ?


   

Av Linda Johansson - 23 november 2011 19:21

Jag blev klar med uppgiften idag !



Och det känns jätte bra att ha gjort det ... Nu väntar bara provet på Måndag jag lär ge det en chans iaf !

Kom till skolan 13.50 och åkte hem kl 16.45 så det tog ett tag att göra klart uppgiften så jag blev nöjd

(Jag har för höga krav på mej själv har jag fått höra)

men jag vill att det ska bli bra ... Sen tog det en stund

att skriva av det på datorn och skicka över det till läraren också !

Men nu är det klart och jag kan släppa det ... !


Åkte hem till mamma och pappa och fick lite mat i magen innan jag följde med mamma för att handla lite

innan jag åkte hemåt ... Nu känner jag mej ganska trött och ska slappa en stund framför TVn innan jag

ska krypa ner i sängen ... Uvecklingsamtal på skolan imorgon för Nea kl 15.00 men före det så måste jag hinna städa som jag inte hann idag ... ! Gud vad jag hittar på ursäker för att slippa städa !

Men imorgon MÅSTE jag göra det för annars hinner jag inte få det gjort den här veckan !


Jag finner absolut INGA som helst ord för hur det får gå till igentligen !

Jag gav Daniel ett bra förslag tyckte jag att jag kunde köpa en jul kalender åt Nea som hon kunde få ha

imellan mej och honom veckorna hon är hemma hos mej så har hon den här veckorna hon är hos Daniel

så har hon den hos honom ... För att hon ska slippa öppna 7 luckor i kalendern här eller hos Daniel när hon kommer hem till nån av oss ... Utan då har hon bara en som åker imellan och hon kan följa kalendern bra

och utan att behöva öppna en massa luckor hon missat när hon inte varit hemma !

Men vad får man för svar ? Nej så klart ... jag ska köpa min egen och dom ska köpa sin åt Nea !

hahahahha ... aja jag ser inget annat än bara själviskhet i allthopa !

Stackars Nea ... Inte ens en sådan lien sak som en julkalender som åker imellan kan hon få !

Hur ska det någonsin kunna fungera !

Det kommer ALDRIG att fungera om inte en sån liten liten sak ens kan fungera !

INGEN ska komma och säga att jag inte försöker för Neas skull ... försöker sammarbeta på ett bra sätt

göra saker som Nea skulle uppskatta ! INGEN !

Ne nu är jag för uppspelt för att sitta här och skriva då kan det hända att jag skriver saker jag får ångra sedan !


Hörs sen !


Av Linda Johansson - 23 november 2011 13:04

Till skolan !


Om en liten stund för att göra klart uppgiften för att få godkänt i kursen som ska vara inlämnad idag !

Jag fasnade så klart igår igen när men jag har bara en fråga kvar att svara på och jag behöver hjälp att

formelera mig det är jag jätte dålig på (Ja att uttrycka mej i huvudtaget tydligen) som jag har hört 

av vissa som tydligen ska vara bättre på det än jag och tydligen ska det vara till en STOR fördel för dom !

Fast så visade sig inte fallet för det har jag kollat upp :-)

Hur som helst !

Jag lär till skolan en sväng och fixa det där och skicka in det till min lärare idag och hoppas att hon blir nöjd

med det jag har skrivit så jag får godkänt ... På Måndag ska jag till skolan och göra prov får se hur det går ! 

Ni får önska mej lycka till då !  


Jenny sov jue som sagt var här inatt ... vi kollade på TV och spelade kort och tjattrade hela kvällen igår !

Tror vi somnade runt 01.30 nångång så det blev rätt sent men kul hade vi iaf det är huvudsaken !

Men Jenny hade ställt klockan på 09.00 i more och den ringde jag vet inte hur många gånger så jag

höll på att bli tokig ... ! Jag vill sova ett tag till vägrar gå upp den tiden om jag inte behöver plus en sen kväll !

Men 10.07 vaknade jag av att Jenny hade vaknat och klätt på sig så då knata jag upp också

Kollade på "Våra bästa år" så klart det är ett måste .. sen har vi letat nummer hela morgonen för Jenny

hade samtal att ringa så det har vi roat oss mej hela förmiddagen :-)

Jag ska strax knata iväg till skolan sen ska jag hemåt och städa av här eftersom det inte blev något igår !

Så  det är det jag ska roa mej med idag tyvärr !

Jag längtar till Lördag till tjejkvällen och all galenskap vi ska hitta på !

Det kommer att bli kul ... jag ska ladda kameran tänkte jag så bilder kommer komma !

Vi får höras av senare dax att fixa det sista innan jag ska knata iväg till skolan ! Yeah ! :-/


Puss och Kram !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards