Alla inlägg den 5 oktober 2012

Av Linda Johansson - 5 oktober 2012 21:00

Lill hjärtat somna i soffan , hon orka inte hålla ut längre lill trollet mitt :) nu säger vi Godnatt för ikväll !

Av Linda Johansson - 5 oktober 2012 16:10

Jag är så trött !


Påatt Nea ska okepera min TV hela tiden fast hon har sin egen TV på sitt rum ... PLUS att hon sitter och spelar samtidigt och kollar knappt på TVn eller så sitter hon och pysslar och slänger någon blick någongång på TVn ... sånt här kan göra mej helt galen faktiskt ... kanske låter som en liten sak att störa sig på men det har pågått så länge , ibland så vill jag kolla på ett TV pogram men eftersom Nea alltid sitter vid min TV så missar jag det självklart ... Ska hon absolut kolla på min TV så ska hon kolla också och inte sitta och pyssla med en massa annat och inte vara ett dugg intresserad utav det som händer på TVn annars tycker jag att hon kan kolla på sitt rum då kan hon spela / rita eller pyssla bäst hon vill ... kanske låter hård men då får det vara så , händer det någång så där då är det okey det hade inte spelat någon roll , men att hon ALLTID ska kolla på min TV och samtidigt inte vara intresserad av den kan göra mej väldigt arg  när hon faktiskt har ett eget rum hon har alla sina saker i och en egen TV som knappt andvänds ... Så nu sa jag till ordentligt att antingen kollar du på TV eller spelar du får välja inte både och för då får du gå in på ditt rum ! Så nu har jag en sur unge i soffan ...  Hon ska inte alltid få sin vilja fram ... ibland känns det som om att hon gör så här bara för att hon vet att jag också vill kolla på TV ibland , då skyndar hon sig hem efter skolan slänger sig i soffan och sätter på en film eller TVn usch mooorr vad irriterad jag är just nu !


 

Av Linda Johansson - 5 oktober 2012 13:37

Ska strax gå iväg och hämta hem mitt lill hjärta från skolan för att göra helg äntligen ! Själv vart jag hemma idag för jag har knappt sovit något inatt pga en jävla hosta från helvetet ! Vaknat till och från hela natten så jag känner mej riktigt trött idag ! Tur att det är helg :) bjuder på ett nytaget kort på mej så länge så hörs vi senare ! Puss & Kram

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards