Alla inlägg den 30 oktober 2012

Av Linda Johansson - 30 oktober 2012 22:11

Godkväll !


Har ni haft en bra dag ? Det har jag på sätt och vis ... Det blev en sväng till skolan imorse för att göra ett prov , det kändes bra när jag gick därifrån men sen vet man ju inte riktigt om allt blev rätt men det hoppas jag , annars får jag göra om det ! Hoppas jag inte behöver vänta så länge på svaret på provet så jag har chans att göra om det ganska snart om det skulle behövas men det hoppas jag inte , skulle vara skön om jag blev godkänd så jag kan koncentrera mej på andra uppgifter istället !  Nea var  iaf hemma med pappa under tiden jag gjorde provet i skolan ,  hon har höstlov och pappa ledig vecka så hon var väldigt glad över att få vara hemma med morfar idag ... Efter skolan hämta mamma mej och vi hämtade hem lunch idag för jag hade tid på hälsocentralen på eftermiddagen idag pga att min hosta inte vill ge med sig , jag har haft hosta i 8 veckor nu och blir väldigt lätt andfådd och andas tungt , så jag ringde upp till rådgivningen och fick en tid hos läkaren som skrev ut en starkare hostmedcin åt mej så nu hoppas jag att hostan försvinner väldigt snart , skulle ge den veckan ut skulle inte hostan blir bättre då skulle jag få en ny tid redan nästa vecka , men det hoppas jag att jag inte behöver !


Mer har vi inte gjort idag vi blev kvar hos mamma & pappa hela kvällen , Nea har pysslat med sitt , ritat , spelat data spel , kollat på tv med oss och lekt med hunden i mellanåt , jag lyckades somna av på soffan men dom sa att man kunde bli trött av den hostmedicinen jag fick ut idag , inte för att det går så fort kanske men jag har varit väldigt trött dom senaste veckorna , det kan bero på hostan ! Det var väldigt skönt och få vila ögonen en stund ibland så behöver man det ... Nea och jag är ledig resten av veckan så jag ska försöka planera in lite skoj åt oss

alltid skönt att få lite ledig tid tillsammans speciellt efter en hel vecka utan varandra !


Imorgon ska jag passa på och tvätta lite när jag är ledig och dra av golven lite snabbt i den mån jag orkar , orken är inte som den brukar vara eftersom jag lätt bli andfådd och tungandad som jag nämde , det gör att jag lätt blir trött om jag anstränger mej ... Vi ska hinna hitta på något skoj imorgon också inte bara en massa måsten och tråkigheter men sånt måste man ta itur med också och jag lär passa på när jag är ledig ifrån skolan !


Fortsätter kvällen med och krypa upp i soffan och kolla på tv en stund kanske ta en kvällsmacka det börjar kurra lite i magen , Nea sover tryggt och lungt i sin säng min lilla skruttunge som inte alltid är så lätt att kampas med när hon har en vilja av stål , men det har hon väl fått ifrån mej kan jag väl tänka mej ! Så jag ska njuta av lugnet resten av kvällen innan det är dags och krypa ner i sängen för mej också och ladda inför en ny dag imorgon !Bloggar mer imorgon det här får räcka för ikväll !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards