Alla inlägg den 11 oktober 2012

Av Linda Johansson - 11 oktober 2012 12:06

Hej på er !


Jag har lite att göra idag så jag hinner inte blogga så mycket just nu utan det får bli ett snabbt inlägg ! Ledsen men det kommer att komma ett längre senare idag ! Ni får hålla ut tills dess :-) Jag ska strax iväg på utvecklingsamtal på Neas skola med henne fröken ... och jag ska samtidigt få träffa lillis en sväng och jag ska absolut pussa en massa på henne ! Mammas lilla hjärtebarn tur att man får passa på och kramas lite när hon inte är hemma ... sen träffar jag henne igen på Lördag i några timmar så den här veckan känns bra ! Hur som helst sen ska jag iväg och kanske köpa en taklampa som jag har saknat eller jag har en men den är så ful så jag måste ha en ny :-) sen väntar det ännu ett möte

först eftter det så blir jag ledig ! Lär göra det sista nu innan jag ska iväg !


Hörs senare ! Puss och Kram !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards