Alla inlägg den 6 oktober 2012

Av Linda Johansson - 6 oktober 2012 19:52

Jag behöver eran hjälp med en sak ... och vill gärna ha era råd så snälla skicka en kommentar vad ni tycker , behöver verkligen hjälp !


Vilken av dessa jackor tycker ni att jag ska köpa till vintern ?


vs    

Av Linda Johansson - 6 oktober 2012 19:27

Det absolut bästa som finns !


Myskväll i soffan med min älskade lilla töstända ljus och krypa upp tätt intill varandra och bara ligga så och känna lugnet och tryggheten till varandra ... Mer kan man inte önska sig ... Mysbyxorna är på , ljusen är tända och godiset står på bordet och väntar , nu blir det myskväll för hela slanten ! Hoppas ni alla får en lika mysig kväll som vi kommer att få


Hörs av imorgon !


 

Av Linda Johansson - 6 oktober 2012 11:14

Jag älskar helgen !


Inga måsten och ingen stress , man får vakna när man vaknar och man hinner dricka kaffe i lugn och ro i soffan , där efter små plocka i lugn och ro utan att stressa ... bädda sängen , äta frukost , diska , slänga in en tvätt , vika tvätt ... ja lite sånt ...Mina mornar har varit väldigt stressiga dom senaste veckorna nu för mej var det väldigt skönt att få göra allt i lugn och ro , man kan inte göra annat än och älska helgerna ... !


Just nu sitter jag i soffan och tänkte slänga in ett inlägg innan jag lägger mej och slappar en stund framför Tvn ... Nea åkte percis iväg till sin pappa över dagen och kommer hem igen runt 17.00  dom skulle åka ut till skogen och plocka bär och grilla lite ... hoppas att dom får en fin dag och roligt att dom fick fint väder :-) senare idag ska vi åka till kusinbarnet som fyller år idag och fira honom ... men innan det ska jag slappa en stund och göra mej klar ! Tänker inte stressa något idag utan bara njuta utav helgen och ledigheten , sov bättre inatt men lite hostigt vart det då och då men jag är fortfarande trött och när man är ensam så får man passa på och ta vara på det :-) ikväll blir det så klart Lördagsmys med lill trollet mitt , hyra film och så klart mysa ner oss i soffan med något gott och tugga på med alla mina miljoner ljus som jag måste tända ... jag älskar ljus , hösten / vintern har sin charm också om man får sitta inne och slipper gå ut :-)


Hörs av lite senare !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards