Alla inlägg den 17 oktober 2012

Av Linda Johansson - 17 oktober 2012 20:16

Godkväll !


Nu kan jag lova att det händer saker :-) jag var och skrev in mej på trafikskolan idag köpte hela paketet med 10 körlektioner också ... så nu ska jag bara kolla igenom min kalender och ringa och boka tid , nu börjar allvaret det är ingen lek längre utan nu gäller det och verkligen foxuera och plugga satan , känns lite pirrigt eftersom det är på allvar nu jag vet att jag kommer vara otroligt nervös när jag ska köra för första gången med en handledare på trafikskolan undra hur det kommer att gå det är en helt annan sak när man kör med någon man känner som tex min pappa som jag gör med ! Men jag får göra mitt bästa ! Det känns bra att vara inskriven nu men det är så jävla dyrt ! Ingenting man kan betala på en gång utan det får man göra allt efter som !


 


Annars har jag varit i skolan idag , jag kämpade mej dit för att fortsätta med uppgiften ... fick ta alvedon & ipren innan jag gick iväg till skolan ... har druckit massor av te idag istället för kaffe för det lenar mer i halsen , men det gick bra jag fick lite gjort men än är jag inte klar utan jag fortsätter imorgon och hoppas på att bli klar med den imorgon för jag har 2 kapitell och läsa i en annan bok sen också ! Det är inte roligt att behöva plugga när huvudet känns tungt men det är ett måste ! Jag har redan bestämt och kollat vad jag ska söka för kurser nästa termin så det är bara att ligga i så är man klar sen ! Men det kommer bli tufft och plugga , läsa teori , och vara mamma på samma gång sen har man ett hem och ta hant om också sen vill man gärna hinna med sig själv men det känns som om det får vänta ett tag framöver ! Får se hur mycket jag kommer hinna med bloggen också , men jag ska verkligen försöka blogga så mycket som jag hinner med !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards