Direktlänk till inlägg 25 april 2009

Lugn men mysig dag !

Av Linda Johansson - 25 april 2009 20:14

Godkväll !


Nea och jag har haft en ganska lugn dag idag men endå mysig !

Det har varit SJUKT UNDERBART varmt ute gud så jag ÄLSKAR värme !

Följde med mamma och pappa till Trebo för dom skulle äta Nea och jag hade precis ätit så vi tog en varsin glass istället !

Satt där i solen ett bra tag och bara njöt !

Sen när vi åkte hemåt så passade vi på att våldgästa kusin Malin och Donnie så ungarna fick vara ute och leka en stund i det fina vädret !

Cyklade omkring som dårar Nea har jue precis fått en ny röd cykel och den ville hon jue stolt visa upp så klart !

Känns så SKÖNT att vara där Malin bor för det är JÄTTE lungt där inga bilar som kör som dårar utan det är SJUKT mycket barn som leker där så dom vet att dom MÅSTE köra sakta !

Det är HELT annat där jag bor där åker ALLA som galningar !

Skiter TOTALT i att ungarna är ute och leker !

Det är MYCKET därför jag skulle vilja flytta dit blir mer och mer sugen faktiskt vi får se hur det blir ! Inte före sommaren iaf !


Så vi har varit ute så gott som hela dagen idag också UNDERBART !

Så varmt och skönt och man mår så JÄTTE JÄTTE bra man blir på galdare humör och man orkar mer än vad man gör när det är vinter och kallt !

Önskar att det ALLTID kunde vara så här varmt ! Önska går jue !

Nu sitter vi hos mamma och pappa vi har ätit för en stund sen ute på balkongen och Nea har precis duschat och andvänt slut på nästan allt mitt balsam UNGE ! ! ! !

Blir tidig kväller ikväll för oss tänkte jag eftersom jag ska upp SJUKT tidigt i morgon bitti HOPPAS den dagen går fort på jobbet !

Så man får komma hem och göra lite nytta ! Har en MEGA MONSTER disk på diskbänken att ta reda på som jag inte orkade  göra idag !

Sen Måndag och Tisdag MÅSTE jag städa medans Nea är på dagis måste passa på då !

Ta golven städa toaletten och tvätta lite MÅSTE göras innan jag åker till Falunonsdag ! Vill ABSOLUT INTE komma hem till ett skitigt hem det första man gör precis !

Ne nu blir det något annat en stund sen blir det Natti natti för oss !

Godnatt


Tjing !











 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Johansson - 14 augusti 2013 12:09

Slänger jag in en bildbomb så rolig har jag blivit :-)                                     ...

Av Linda Johansson - 13 maj 2013 11:55

Tung dag idag men lägger endå på ett leende på läpparna bara för att ! ...

Av Linda Johansson - 1 maj 2013 21:30

Ledsen att jag bloggar så dåligt nu för tiden ... men ni som följt min blogg vet varför , som plåser på såren så ger jag er en till bildbomb som vanligt får bilderna tala för sig själv !                         Puss & Kram så länge ...

Av Linda Johansson - 21 april 2013 21:28

Bilderna får tala för sig själv den här gången !                       ...

Av Linda Johansson - 17 april 2013 14:41

Jag bara ÄLSKAR den här låten ! Ingen låt har fått mej att rysa i hela kroppen som just den här låten gör , plus att Bruno Mars har den här hesheten speciellt i den här låten som jag är så jävla svag för när killar sjunger ! Jag bara njuter !    ...

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards