Direktlänk till inlägg 19 oktober 2009

Huvudvärk / Tandvärk OCH kramsjuk !

Av Linda Johansson - 19 oktober 2009 20:09

Kan det bli så mycket bättre ?  jag tror att det finns någon där uppe som VERKLIGEN hatar mej ! Känns som så nu !

Har JORDENS huvudvärk , och JÄTTE ont i tanden , plus att man är kramsjuk på köpet också !

Nu är det RIKIGT illa för Linda Johansson !

Hittade heller ingen jacka i Valbo idag , är man kräsen så är man ! Men jag köpte ett par skor åt Nea iaf !

Och så köpt jag en huvtröja med dragkedja på Cubus en kill tröjja , men vad fan bryr jag mej om det den är LIKA skön endå fast det är en kill tröjja ! och så var den billig ÄNNU BÄTTRE !

Tina var här  och umgicks med mej ett tag  också vi snackade lite skit och planerar inför helgen ! vi funderar lite smått på om vi kanske ska åka in till Gävle på fredag på dagen och kika lite grann , kanske  om man hittar mer än en jacka, mamma och pappa ska jue betala min jacka så den får jag gratis kanske hittar något att ha på mig på min födelsedag på lördag när man ska ut !

Sen på kvällen på Fredag ska vi åka in till Gävle till Chris och festa loss lite grann , få se om det blir krogen eller inte eftersom vi ska ut på krogen på Lördag här i Sandviken kan det känns lite väl dyrt med två dagar !

Men vi får se , sen Lördag ska Tina och jag hem till Matte på fest inann det blir kogen och E-Type !

Så jag har mitt schema FULL proppat med skojjiga saker i veckan !

Dom enda dagarna jag inte vet vad som händer är , Söndag och Måndag

Ne nu orkar jag fan inte sitta här och skriva längre

GODNATT SOV GOTT !

PUSS & KRAM !


 
 
malin

malin

20 oktober 2009 08:28

USch aldrig roligt med tandvärk. Hoppas det går över, snarast!

http://metrobloggen.se/malinkaa

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Johansson - 14 augusti 2013 12:09

Slänger jag in en bildbomb så rolig har jag blivit :-)                                     ...

Av Linda Johansson - 13 maj 2013 11:55

Tung dag idag men lägger endå på ett leende på läpparna bara för att ! ...

Av Linda Johansson - 1 maj 2013 21:30

Ledsen att jag bloggar så dåligt nu för tiden ... men ni som följt min blogg vet varför , som plåser på såren så ger jag er en till bildbomb som vanligt får bilderna tala för sig själv !                         Puss & Kram så länge ...

Av Linda Johansson - 21 april 2013 21:28

Bilderna får tala för sig själv den här gången !                       ...

Av Linda Johansson - 17 april 2013 14:41

Jag bara ÄLSKAR den här låten ! Ingen låt har fått mej att rysa i hela kroppen som just den här låten gör , plus att Bruno Mars har den här hesheten speciellt i den här låten som jag är så jävla svag för när killar sjunger ! Jag bara njuter !    ...

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards