Direktlänk till inlägg 5 oktober 2010

Långt ifrån vaken !

Av Linda Johansson - 5 oktober 2010 08:19

Godmorgon !

Kan säga att jag är långt ifrån vaken just nu , knappt vaken på ena ögat !

Har inte alls sovit nå bra inatt , har hostat mej igenom hela natten känns det som undra när den här JÄVLA hostan ska lägga sig ?

Det är snart 4 veckor sen (en månad) som jag gått och hostat och varit sjuk !

Tycker att det räcker nu faktiskt !

Lär få tag i en rikigt bra hostmedicin och slemlösande för det här går INTE längre måste få sova på nätterna SPECIELLT när Nea är hemma !


Är jätte sugen på att ta en riktigt lååång promenad , stoppa hörlurarna i öronen och bara gå inga mål ingenting bara gå och se vart jag hamnar !

Lyssna på musik och tänka och röra på mej !

Men tyvärr hinner jag inte det idag , lär gå med Nea till dagis snart sen hem renskriva mitt CV skicka iväg det , sen ringa försäkingskassan och sen göra mig klar för kl 17.00 idag ska Nea gå på cirkusskola som börjar idag !

Hon var inte så jätte sugen på det , men hon får ge det en chans iaf om hon fortfaande inte tycker att det är nå roligt så får vi strunta i det !

Men det kan vara roligt för Nea att ha någonting att göra också !

Sen om vi ha tur så kanske hon kan träffa på någon tjej i hennes ålder där som hon kan umgås med utanför cirkusskolan också !


Så det är det vi ska roa oss med idag !

Nå andra planer ha jag inte för tillfället det lär visa sig !

HUGS !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Johansson - 14 augusti 2013 12:09

Slänger jag in en bildbomb så rolig har jag blivit :-)                                     ...

Av Linda Johansson - 13 maj 2013 11:55

Tung dag idag men lägger endå på ett leende på läpparna bara för att ! ...

Av Linda Johansson - 1 maj 2013 21:30

Ledsen att jag bloggar så dåligt nu för tiden ... men ni som följt min blogg vet varför , som plåser på såren så ger jag er en till bildbomb som vanligt får bilderna tala för sig själv !                         Puss & Kram så länge ...

Av Linda Johansson - 21 april 2013 21:28

Bilderna får tala för sig själv den här gången !                       ...

Av Linda Johansson - 17 april 2013 14:41

Jag bara ÄLSKAR den här låten ! Ingen låt har fått mej att rysa i hela kroppen som just den här låten gör , plus att Bruno Mars har den här hesheten speciellt i den här låten som jag är så jävla svag för när killar sjunger ! Jag bara njuter !    ...

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards