Alla inlägg den 6 december 2010

Av Linda Johansson - 6 december 2010 21:41

Nu sover min älskade lilla prinsessa ♥ jag är så OTROLIGT stolt över min finaste skatt ♥ När jag tittar på henne så kan jag inte tro att hon verkligen är min dotter , att det är JAG som är hennes mamma ! Hur kan jag få något så OTROLIGT vackert ? Något så OTROLIGT betydelsefullt !

Jag blir alldeles varm i hela kroppen , det är MITT barn , det FINASTE man någonsin kan få och hon är min ♥

Den kärlek som jag känner för mitt barn går inte med ord att beskriva !

Det är något så fint , skört , betydelsefullt , underbart och vårdat !

Min lycka , mitt liv , min finaste skatt ♥

Mamma älskar dej till jordens ende och tillbaka igen !

Tillsammans för ALLTID du och jag min prinsessa ♥

Det VI delar tillsammans , kan INGEN någonsin dela lika !

Den dagen du föddes , så blev vi FÖRALLTID två !

Det kommer komma folk in i våra liv , och det kommer komma folk som går lika fort , men vi kommer ALLTID att stå vid varandras sida , Ingenting kan få våra band att gå av , den dagen då du föddes så är vi för ALLTID knutna till varandra för all framtid !

 

Mitt älskade barn ♥

  

Av Linda Johansson - 6 december 2010 14:35

Jag hämtade nyss hem Nea ifrån dagis ! Tänkte bara gå in en snabbis så Nea får lite mellanmål innan vi ska knata ut och åka lite pulka hon och jag :-D

Men det får bli i en liten backe eftersom jag är höjdrädd så jag vågar mej inte upp i nå högre backar !

Så det är det vi ska roa oss med idag tänkte jag ! Lite pulka åkning kommer vara ute ungefär en två timmar , sen bär det av hem igen göra lite mat och ta ett varmt bad efter en dag ut :-D

 

Just ja jag och Nea följde med familjen till Furuvik på jul marknad igår !

Det är OTROLIGT mysigt där på vintern innan jul !

Det är hur MÅNGA ljus som helst ÖVERALLT och julmusik , tomte och tomtenissar , några karuseller som dom har igång , fiskedamm , ponnyridning , marknadsstånd , pysselhörnor sist men inte minst kan man ta en fika på resturangen där finns det massor att välja på ! Åker man dit så kan man räkna med att man känner av en riktig julkänsla ! Det gör iaf jag ! Så det kan jag verkligen varmt rekomendera !

Det är bara öppet på Söndagar fram till jul mellan 14.00 - 18.00

Så passa på ni kommer inte att bli besvikna !

 

Så senare kommer det några bilder ifrån gårdagen som jag hann med att knäppa iaf :-D Ne nu ska vi knata utåt och krypa runt i snön !

Av Linda Johansson - 6 december 2010 13:42

hahah ! Skämt och sido ! Lekte lite med kameran bara nu på morgonen när jag hade tråkigt :-D

Enjoy !

 

        

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards