Alla inlägg den 30 december 2010

Av Linda Johansson - 30 december 2010 11:46

Usch va trött jag är just nu ! Jag skulle lätta kunna gå och lägga mej och sova i nån timme till , men det går INTE för vi lär fortsätta idag och flytta över saker och sätta upp saker på väggarna , vill gärna ha det klart ganska snart !

Jag är inte en sån som vill vänta hur länge som helst utan flyttar jag då vill jag ha det klart ganska på en gång i den nya lägenheten , så man kan börja trivas !

Det känns som om man bor i en liten låda just nu :-)

Jag visste att det skulle bli trångt men att det skulle bli så här trångt

det hade jag ingen aning om , men det är jue bara jag och Nea och vi behöver inte ha så mycket större , sen är Nea bara hemma varannan vecka (Tråkigt nog)

Sen så tror jag att när hon väl börjar springa ute så kommer hon nog vara ute om dagarna istället för att sitta inne som hon har fått gjort i gamla lägenheten pga området och att det inte fanns nå barn ute där , men här är det barn överallt !

Så den här lilla lägenheten duger bra åt oss :-D

Och jag tror säkert att både jag och Nea kommer att trivas så fort vi är klara !

 

 

Nea ligger i soffan under filten och är inte jätte sugen på att gå upp idag !

Hon säger att hon börjar på att bli förkyld men jag vet inte vi får avvakta lite !

Så jag ska försöka få upp henne och göra henne klar !

Får se om hon vill springa ut idag , hon är bra konstig min lilla tös ♥ när hon väl får vara ute då är hon inte så sugen på det tok trollet ♥ :-D

Vi har inte fått hit nån mat än så när mamma & pappa kommer så lär det bli korvkiosken idag för vi lär handla hem lite också !

 

Nu kom mamma & pappa så nu lär jag börja igen !

Bloggar kanske senare idag om jag orkar annars får det bli imorgon !

HUGS AND KISSES !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards