Alla inlägg den 19 december 2010

Av Linda Johansson - 19 december 2010 19:14

Jag ber så hemskt myckte om ursäkt till ALLA er bloggläsare att jag slutat helt med mina långa blogginlägg som ganska många påpekat att ni saknar !

Jag ska skärpa mej det lovar jag !

Efter nyår det nya året så ska jag börja lägga ner mer energi på min blogg

Men på senaste tiden har jag tappat ork och lust att blogga så mycket !

Men det ska det bli ändring på :-)

 

Nea ligger i soffan och kollar på "Djur sjukhuset" efter bolibompa !

Efter det så blir det kväller med bokläsming !

Idag har det INTE varit nån bra dag för mej , jag har varit på dåligt humör

och jag har inte haft nån som helst ork att göra någonting !

Jag vet inte rikigt varför men jag har sånna dagar ibland , tack och lov är dom inte många men dom som är räcker och blir över !

Så Nea och jag har inte gjort mycket alls idag , vi har varit inne hela dagen pga vädret då inge roligt alls att gå ut när snön yrar omkring överallt !

Vi har kollat på TV spelat lite spel kollat på film bara tagit det lungt !

Det ör skönt med sånna dagar ibland också , just idag hade jag nog behövt en eller två timmar ensam men tyvärr fanns det ingen barnvakt åt Nea !

Så vi har gjort det bästa av situationen idag !

 

Som sagt var lägg dax för lilla fia lotta snart (Mammas lilla kärlek ♥)

Imorgon är det dagis som vanligt sen åker hon till sin pappa , jag tycker INTE om veckorna när hon är hos Danne det blir så ENORMT tomt när hon inte är hemma ! Men hon kommer hem igen på Lördag på Juldagen , Det är Dannes julafton det här året vi har varannan jul och varannan nyår iår har jag Nea på nyår , nästa år har jag Nea på Julafton och Danne har henne på Nyår !

På Juldqagen när hon kommer hem kl 14.00 så åker vi direkt till mamma & pappa för att fira "lilla" julafton det ser jag VERKLIGEN fram emot ! Massa mys och paket och massa god mat kan inte bli bättre ♥

 

Till veckan blir det lite att stå i , imorgon ska jag till roliga Ams !

Sen när mamma slutar 12.00 ska vi åka in till Valbo och handla dom sista julklapparna , sen ska jag ut och ragga flytt kartonger för jag MÅSTE börja packa snart antingen i mellan dagarna eller efter Nyår så ska vi börja med flytten jag var och hämtade nycklarna till lägenheten i förrgår så nu är det BARA att flytta in när man får tid ! :-)

Jag ser VERKLIGEN fram emot att flytta visst är det väldigt bökigt och jobbigt med en till flytt så pass nära men det är det värt helt klart !

Vi kommer att få det KANON bra där borta !

Veckan kommer nog bli ganska stressig , det är MYCKET att göra så här inför jul men samtidigt så är det så OTROLIGT mysigt att fixa och dona :-)

 

Ne nu kära bloggare måste jag tyvärr svika er , men jag hoppas att ni är nöjd med inlägger lite längre än vanligt iaf :-)

Det är dax för Nea lägga sig själv ska jag krypa upp i soffan och kolla på TV en stund sen blir det kväller för mej också !

Hare göttans !

HUGS AND KISSES !


Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards