Alla inlägg den 3 december 2010

Av Linda Johansson - 3 december 2010 18:38

Känner mej så tom , det känns som om jag inte har nå känslor kvar !

Jag skulle bara vilja lägga mej och sova bort resten av år 2010

Inte för att jag tror att 2011 skulle bli ett bättre år !

Det är väl lika bra att sova bort det året också !

 

Varje gång man känner det minsta lilla , visar dom mista lilla känslor man har

då slutar det alltid på samma sätt !

Jag har gett upp för länge sen , varför ska jag ens bry mej ?

 Jag kommer helt slut att ens försöka , ens tänka tanken !

Allt går åt helvete endå !

 

Det är så svårt att beskriva känslor , hur man känner sig !

Jag vet precis hur jag känner mej ! Men det är svårt att förklara !

Jag är TRÖTT på att ALLTID behöva försöka !

Nu ger jag FAN i ALLT !

Jag kommer att bli hård som sten , jag kommer INTE att visa de minsta lilla känslor nå mer ! Jag ska PISSA på varenda jävel som försöker något !

Håna dom , och sen spotta på dom och gå vidare !

Jag är TRÖTT på allt & alla just nu !

Varför är det ALLTID jag som ska stå ensam kvar ?

 

Är det NÅGON som ringer till mej och frågar hur jag mår ?

Ingen som ringer och frågar hur det går med allt för mej !

Ingen som ringer och frågar "Vill du hitta på något med mig"

Jo föresten , dom gör jue det (Men BARA när det är helg och det nalkas alkohol då duger man jue ALLTID) jag är TRÖTT på att det alltid är JAG som ska höra av mig !

Men den Snälla Linda som jag är känd för , hon finns INTE längre !

INGEN ska få trampa på henne mer , för hon finns inte !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards