Alla inlägg den 31 december 2010

!!!

Av Linda Johansson - 31 december 2010 22:03

GOTT NYTT ÅR !!!!!!!!

Av Linda Johansson - 31 december 2010 10:41

Mitt lilla troll ligger i soffan med feber och hosta ♥ Det började redan igår som jag skrev i tidigare inlägg , men under natten kom febern så nu väntar vi på att pappa ska komma med alvedon så febern försvinner iaf !

Imorgon åker Nea till Danne också vilket jag tycker känns EXTRA jobbigt nu när hon är sjuk då tycker jag att hon ska få vara med sin mamma !

Men som tur är så är han ledig över helgen så då får hon vara med sin pappa iaf

Annars hade jag inte låtit henne åka om han hade jobbat ! Är ett barn sjuk så ska barnet vara hos antingen mamma eller pappa ingen annan ! Så kände iaf jag när jag var liten att jag BARA ville vara med min mamma krypa upp i hennes famn och ligga där och känna tryggheten !

Så jag HOPPAS att hon blir piggare under helgen nu innan Danne börjar jobba !

Så känns det jobbigt att hon ska vara borta i 9 HELA dagar den här gången !

Men man lär väl skriva upp hur det har varti nu under jul så det blir samma sak för mej nästa år för det SKA vara rättvist !

 

Hoppas på att Nea blir lite piggare efter alvedonen så vi kan åka hem till mamma & pappa senare idag och äta lite gott och fira nyår !

Annars får vi fira nyår här hemma och det är jue inte lika roligt direkt !

Imorgon är det planerat att jag och Jenny ska dricka lite vin eftersom jag är nykter idag så får jag fira mitt nyår imorgon :-D

Gå ner till 8an och kolla om det är öppet imorgon !

 

Ne nu ska jag ha hant om min sjukling här hemma ♥

och invänta pappa så Nea får i sig alvedon !

HUGS AND KISSES !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards