Alla inlägg den 1 december 2010

Av Linda Johansson - 1 december 2010 12:18

Varför måste det vara så JÄVLA kallt för ? Jag är så SJUKT trött på vintern redan jag vill ha SOMMAR och jag vill ha det NU !

Jag skulle vilja åka utomlands nu till nå varmt ställe ta med mej Nea och komma tillbaka till Sverige igen till våren ! Det vore fan inte dumt !

Om jag hade råd så skulle jag lätt åka iaf nån vecka ! Men man lär väl gå och krysa ihjäl här i Sverige istället ! Hallelulija !

Sen är jag nå GRYMT förkyld också ! Näsan rinner jag hostar och snörvlar HELA tiden så kan jag inte ens komma åt näsan för jag har små sår i hela näsan !

Seg & trött och absolut INGEN som helst ork till någonting ! Det känns inte som om jag har soit någonting alls inatt fast jag har det , men kroppen är väl inte nöjd tydligen , men det beror säkert på förkylningen !

Kan man bli mer gnällig ? Det finns alltid dom som har det värre !

 

Så idag när jag hämtat Nea på dagis 14.00 så ska vi handla lite grann sen åker vi hem och hittar på något roligt inne istället !

Jag vill så GÄRNA baka , men frågan är om man ska stå och snörvla och hosta ner hela degen ! Det kanske får vänta tills helgen hoppas att det är bättre då !

Men när jag väl blir förkyld på vintern så är det svårt att bli av med den !

 

Ne nu ska jag inte sitta här och gnälla mycket mer !

Jag ska fixa det sista innan jag ska gå och hämta hem Nea :-)

HUGS AND KISSES !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards