Alla inlägg den 28 december 2010

Av Linda Johansson - 28 december 2010 21:51

Oj! Nu har jag börjat packa ner i kartongerna ! Jag har hållt på i nånstopp i 4 timmar idag ! PUH så nu är jag slut , jag vet iaf en som kommer somna ovaggat ikväll :-D Imorgon fortsätter jag tills pappa & bror slutat jobba då kommer dom över och flyttar över möblerna ! Så imorgon kväll kommer Nea och jag sova i den nya lägenheten ! :-D

Har bestämt mej för att det blir en nykter nyår i år ! Jag kommer fixa och dona i lägenheten då , på kvällen åker jag och Nea över till mamma & pappa & äter lite mat och kollar på fyrverkerier istället för att supa sig dålig !


Annars då ? Nea har varit hos sin faster Sandra en stund idag !

Passade på att packa då , det går lite fortare om man får göra det i lugn och ro !

Annars har vi inte gjort så mycket mer en sväng till Rusta för att handla lite behöva ha grejer , lekt med Neas nya barbien !

Men imorgon kommer det som sagt var bli full rulle HELA dagen !

HOPPAS min rygg pallar det bara !

Nea ligger redan i sängen hon la sig för en stund sen hon ligger och lyssnar på ljudsaga i hennes nya cd freestyle som hon är VÄLDIGT nöjd med !

Jag tycker att ska man fylla 6 år så ska man inte behöva ligga och läsa saga på kvällarna , vill hon lyssna på en bok så läser jag för henne självklart men inte på kvällarna då kan hon lyssna på en ljudbok istället :-)

Vilket hon själv är nöjd med också !

Jag ska snart också gå och lägga mej ryggen värker och ögonen åker ihop hela tiden men jag irriterar mej på ALLA jävla katronger som står överallt !

Det ABSOLUT värsta med en flytt är att det ser så stökigt ut men men det får man väl ta det blir bättre sen som tur är !

Ne mina vänner nu ser jag John blund flygandes utanför mitt fönster med sitt paraply för att kasta sand i ögonen på mej :-D

HUGS ANS KISSES !



Ibland så förstår jag inte rikigt , det handlar om att mötas på halva vägen var !

Det är ALDRIG bara ens fel när det är så här !

Jag har ALDRIG sagt att jag är oskyldig till någonting , jag är JÄVLIGT envis jag kan vara en RIKIG jävla Bitch ibland !

Men när jag VET att jag har rätt , när jag har rätt till det som är MITT !

Då backar jag INTE för att visa det heller !

Man kan inte säga att man vill göra det så bra som möjligt och sen ena stunden total vända och bete sig illa igen ! Det funkar INTE så !

man MÅSTE vinna varandras förtroeende och respekt !

Man kan INTE begära att bli respekterad när man inte kan respektera själv !

Man kan INTE bara klampa in och styra och ställe som om det vore helt okej !

Man kan inte kräva att det bara är den ena som ska bättra sig !

Man kan inte heller bara se den andras fel och briter , utan man måste se sina egna fel och briter också och kunna erkänna dom !

Man måste fundera ut på , vad gör jag för fel ? , Vad kan jag själv göra för att det ska bli bättre ? , tänka först och handla sen !

Tänka både en och två gånger , vad händer om jag gör så här ?

Är det rätt om jag gör så här  ? , eller skapar det konflikter igen då ?

Den dagen DU funderar mer på vad du gör för fel , vad du inte borde göra

den dagen , kanske vi kan mötas på halva vägen men INTE förens dess !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards