Alla inlägg den 27 december 2010

Av Linda Johansson - 27 december 2010 20:12

Tänkte berätta lite om julhelgen för det vill ni nog säkert veta :-)

På julafton var jue Nea hemma hos sin pappa tråkigt nog !

Men jag gjorde det bästa av situationen jag följde med mamma & pappa ut till bror & Therese ! Dom hade gjort det JÄTTE mysigt och dukat nere i gillestugan

Det var Jag , bror , Emma , Therese , mamma , pappa , Thereses mamma & pappa

& Thereses pappas syster & hennes karl och deras dotter !

Maten var JÄTTE god som Therese & hennes mamma hade gjort ! Åt kanske liiite för mycket :-D men det var det värt (Det får jag ta tag i efter nyår)

Vi kollade så klart på Kalle Anka (Viktigt) Tomten kom så klart , det blev en MASSA julklappar fika och en massa roligheter det var SUPER mysigt !

Trevligt folk lätta att ha att göra med !

vid 20.30 tackade vi för oss och åkte hemåt till mamma & pappa nöjd med dagen

 

På juldagen hämtade jag hem min ÄLSKADE kråk unge ♥

Hämtade henne på badhuset , synd att vissa inte kan hålla tiden bara så jag fick stå ute och vänta i 10 minuter ! Men jag blir inte förvånad :-D

Jag vart så GLAD att se mitt lilla troll ! Så som jag hade saknat henne ♥

Väl hemma hos mamma & pappa så DÖK Nea på julklapparna "Tomten" lämnat kvar under granen ;-D Jag tror hon var nöjd med julklapparna !

Hon fick !

* Ett TV spel

* 5 st spel till TV spelet

* Två kartonger med brats

* en prinsess baribe

* Belle i skönheten och odjuret barbie

* En barbie kille

* två filmer

* En tingeling klänning med vingar

* En Cd freestyle

* Två sago berättelser

* Massa ritprylar

Nu kommer jag inte på nå mer men jag vet att det var nån grej till !

Sen efter Nea öppnat och kollat på alla julklappar så började mamma , pappa & jag med maten , käkade lite , sen åt vi efterätt och en massa godis ;-)

Lekte med Neas julklappar och kollade på en MASSA bra filmer på TVn

Tog det lite lungt och bara myste och hade det bra tillsammans

Som BARA vi kan ♥ ♥

Nea somnade VÄLIDGT sent hon somnade vid 23.30 och då kan jag lova att jag var mer död än levande !

På Annandag jul tog vi det bara lungt , åkte hem fixade lite och dona

sen åkte vi tillbaka till mamma & pappa för att äta middagt bror & Therese var också bjudna ! (Tack och lov)

ingen julmat den här gången mamma bjöd på fläskfilé och potatisgratäng !

SJUKT jävla gott ! Det blev lite efterätt och en massa prat och trevligheter !

Sen åkte vi hemåt och slängde på en film för att avrunda kvällen och varva ner

Så har våran julhelg sätt ut jag är JÄTTE nöjd men nu är det skönt att allt är över nu är det ett år kvar till nästa jul visst julen är mysig men den tar MYCKET på krafterna också så det är VÄLDIGT skönt när den är över :-D

Jag kan tillägga att jag också fick några paket ! Vi brukar inte ge oss vuxna julklappar julen tillhör barnen , men iår så bestämde sig mamma & pappa för att köpa julklappar till mej & bror endå :-D

Jag fick !

* En 120 säng (i förskott)

* Ett lila (Plommon färgat) överkast

* Svart underlakan

* Svarta säng kläder (Stort behov)

* Present kort för 300:-

(Super nöjd)

 

 

Jag har världens BÄSTA älskade unge! 

 mamma är så GLAD att du finns i mitt liv ♥

Man måste vara rädd om det man har man vet aldrig när man kan förlora det !

Därför värdesätter jag VARJE dag tillsammans med dej min fina skatt ♥

Varje dag tillsammans med dig är en lycka som INTE går att beskriva !

Den kärlek jag känner , den kan INGEN annan än jag känna för dig !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards