Direktlänk till inlägg 4 april 2011

Lill snufflan ♥

Av Linda Johansson - 4 april 2011 19:45

Det känns väldigt skönt att ha lillis ♥  hemma igen :-)

 

Som jag skrev så skulle jag ta med Nea på synundersökning idag direkt

efter dagis ... så mamma & pappa kom och hämtade oss utanför Neas dagis

så åkte vi ner på stan ... Men när vi kom in dit så fanns det INGA som helst tider

kvar sa  hon ... (Konstigt när det BARA är pensionärer som tar all tid)

När vi kom in dit så satt det nästan bara sånna där inne ...

Dom brukar jue oftast ha förtur varför det är så vet jag inte ... Men man blir

lite smått irriterad att dom ALLTID ska få gå före ...

Men iaf så när jag skulle boka en tid åt henne så gjorde dom inte

synundersökning på barn under 8 år jag har ingen aning om varför men dom

gjorde iaf inte det ... så hon ledde mej vidare till hälsocentralen / BVC

Så jag får ta och ringa dom imorgon ... Om det inte är synen så kan man utersluta det iaf och försöka hitta felet med något annat !


Vi följde iaf med mamma & pappa in tll IKEA för att käka lite ...

(Jag älskar Ikeas fläskkotlettrad)

Men då ska det vara potatis till inte strips eftersom jag inte är som alla andra

så tycker jag inte så mycket om strips så jag brukar alltid köra med potatis

istället för strips och det är överallt inte bara på IKEA !

Mamma & pappa sprang in till Coop efter vi ätit klar och jag tog med mej

Nea in till köpis för att leta ny mössa åt henne .. den hon har är lite för liten

så den täcker inte öronen helt och det MÅSTE den göra för lill fis lotta

har åkt på öroninflammation lilla gumman min ♥

Hittade ingen alls på varken Lindex , H&M eller på Kapphal ...

Men till slut så hittade vi en turkos med hjärtan på inne på Cubus

som bara kostade 19 kr så jag kom undan ganska billigt :-D

Så nu har hon en mössa som täcker öronen iaf .., nästa köp får

bli ett pandband ... men det får dröja ett tag till ....

Vi svängde förbi Owe Janson också för att kolla på golv till mamma & pappa

som dom ska ha deras balkong ... Sen vidare till Rusta ... sen till Owes igen

Där träffade vi på Moster Kusin Marcus och Älskade bästa vän Tina ♥

Så det blev lite skit snack innan vi åkte hem ... usch va vi har åkt omkring

idag känner jag ... kanske är därför jag är så trött nu ? :-)

Och när vi kom till Sandviken så sprang Nea och jag in på Coop och handlade

Nu orkar jag knappt röra mej ...

Nea är nog trött hon också lilla gumman som inte är frisk riktigt heller ♥

Imorgon efter dagis (Om hon orkar gå) så ska vi inte ränna omkring iaf


Nea satte sig och kollde på en film när vi kom hem ... Så nu är den snart slut

så jag ska ge henne nässpray ,  örondroppar , och Medicin nu tänkte jag

Så är hon redo för att lägga sig sen ...

Imorgon vet jag inte rikigt vad som händer ... men känner jag Nea rätt så vill hon säkert åka hem till Johanna eller om hon kommer hit till oss ...

När jag sagt Nea för kvällen så ska jag kolla på TV tänkte jag ....

Nu kl 20.00 börjar 112 Poliser och efter det kl 21.00 världens bästa hotell

Och kl 22.00 börjar Big Brother ... det var fest i huset igår så ikväll lär man

jue se vad tokarna gjorde för någonting :-)

Efter det så är det kväller för min del också ... Imorgon har Nea utflykt med

dagis så vi behöver inte skynda oss upp och göra frukost ...


Näe mina vänner och ovänner (Som det finns många av höhö)

Dax att fixa Nea inför natten om jag ska hinna kolla på alla mina pogram

jag vill se ikväll ... Bloggar väl mer i möra ...

Håll ut tills dess ;-D

Natti Natti

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Johansson - 14 augusti 2013 12:09

Slänger jag in en bildbomb så rolig har jag blivit :-)                                     ...

Av Linda Johansson - 13 maj 2013 11:55

Tung dag idag men lägger endå på ett leende på läpparna bara för att ! ...

Av Linda Johansson - 1 maj 2013 21:30

Ledsen att jag bloggar så dåligt nu för tiden ... men ni som följt min blogg vet varför , som plåser på såren så ger jag er en till bildbomb som vanligt får bilderna tala för sig själv !                         Puss & Kram så länge ...

Av Linda Johansson - 21 april 2013 21:28

Bilderna får tala för sig själv den här gången !                       ...

Av Linda Johansson - 17 april 2013 14:41

Jag bara ÄLSKAR den här låten ! Ingen låt har fått mej att rysa i hela kroppen som just den här låten gör , plus att Bruno Mars har den här hesheten speciellt i den här låten som jag är så jävla svag för när killar sjunger ! Jag bara njuter !    ...

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards