Direktlänk till inlägg 5 april 2011

Det går jue bra !

Av Linda Johansson - 5 april 2011 19:35

mmm skit bra går det för mej som vanligt ... Jag måste va född med otur ?

Förstår INTE varför ALLT ska jävlas med mej HELA tiden ...

Usch så irriterad jag är just nu ...

Nu är det andra gången jag inte kommer in i tvättstugan när jag bokat tid ...

Börjar tröttna REJÄLT på det här ... imorgon ska jag ringa och dom SKA

fixa det åt mej på en gång ... som tur var så när jag skulle gå och hämta

Nea ifrån dagis före det så sprang jag förbi tvättstugan för att boka tid

det fanns en kl 18 till 20 så jag tog den ... men när jag hunnit boka så kommer

min kusin Malin då är det hon som håller på och tvättar hon hade tvätttid

till 18 när det skulle vara min tur ... Men hon var klar så hon var så snäll så

hon gav mej sin tvätt tid ... så jag fick låna hennes nyckel ...

Så tvätta hann jag jue göra endå som tur var ... Men Nea och jag fick sitta

inne i tvättstugan i ca timme för att vänta på att torktummlaren skulle bli

klar för om vi gick ut ifrån tvättstugan så kunde vi inte komma in för nyckeln

fungerade inte efter 18 fast jag bokat ... Skumma jävla grejer ...

Nu har jag iaf tröttnat och ska ringa imorgon som jag sa !

Nästa gång jag ska tvätta så SKA det funka ...

Men nu är det tvättat och jag får vara nöjd med det tack vare kusinen min !


Nea följde med Johanna (Dagis kompis) hem ifrån dagis idag ...

Känns lite små onödigt att gå till dagis för att gå hem utan unge :-)

Men inte den här gången den här gången fick jag skjuss :-D

Jag kom på i sista sekund att Nea behövde ta sin medicin

hon tar medicinen 3 gånger om dagen ... en på morgonen , en på eftermiddagen och , en innan hon lägger sig ...

Så Johannas mamma skjussade hem mej och Nea en sväng så hon fick ta

sin dos inann hon åkte iväg med dom hem ... Dom kom med henne vid 17.45

Då kutade vi ner i tvättstugan som bara krångla ...

Sen blev det mat för Nea och en dusch (Skitigare unge får man leta efter)

Nu ligger Nea i sängen och kollar på barnpogram ska till och sova snart ...

Dagis imorgon sista dagen innan det är helg ...

JÄVLA tråkigt att hon bara går Tisdag-Onsdag varannan vecka när hon är hos mej ... Men det blir bättre när hon börjar skolan till hösten ...

Då är det Måndag - Fredag som gäller och FASTA tider ... inge hämta tidigare

inte kunna vara ledig hur som helst utan då ska man få godkänt först

Så det känns bra ... (I vissa fall)

 

Jag är SKIT trött så ikväll blir det att sova direkt efter BB är slut

annars brukar jag ligga vaken till 00.00 eller 00.30 och så ska man upp

tidigt ... Det funkar inte rikigt för mej ... så ikväll blir det tidig kväller ...

Sen får vi se vad som händer imöra ...

Ihelgen skulle vi få låna Emma en stund (brors dotter) som är hemma hos

sin mamma den här veckan ... så tråkgit att Nea & Emma går om varandra

När Nea är hemma så är Emma hos sin mamma ... och när Nea är borta så är Emma hemma hos sin pappa ... Så därför ska vi få låna Emma en stund på

Lördag så dom får leka lite  var länge sen dom träffades nu ...

Så det blir en sväng ner på stan på vårmarknad ...

Det brukar aldrig vara nå speciellt där nere men ungarna tycker att det är kul

så vad gör man inte för dom små ? :-)

 

Ne nu ska jag droppa örondroppar i öronen på lillis vilket hon inte

tycker om ... och lite nässpray hon är galet täppt i näsan ...

Sen slänger jag mej i soffan medans Nea somnar ...

Hare göttans ...

 
 
Ingen bild

Lisa

6 april 2011 15:04

fin blogg! :) Jag skulle säga att du pratar med pappan/sambon om hur du känner med dagis så att ni tillsammans kan prata med dem och förklara läget!
Det är ju för barnets skull och om hon har en heltidsplats och ni ändå betalar för att hon ska vara där måste det gå att ordna!! Det vet jag att man kan göra men tror det är bra om dem är med om det är dem som betalar för platsen. Men endå just för Neas skull!!!

Ha det bra! :)
/Lisa

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Johansson - 14 augusti 2013 12:09

Slänger jag in en bildbomb så rolig har jag blivit :-)                                     ...

Av Linda Johansson - 13 maj 2013 11:55

Tung dag idag men lägger endå på ett leende på läpparna bara för att ! ...

Av Linda Johansson - 1 maj 2013 21:30

Ledsen att jag bloggar så dåligt nu för tiden ... men ni som följt min blogg vet varför , som plåser på såren så ger jag er en till bildbomb som vanligt får bilderna tala för sig själv !                         Puss & Kram så länge ...

Av Linda Johansson - 21 april 2013 21:28

Bilderna får tala för sig själv den här gången !                       ...

Av Linda Johansson - 17 april 2013 14:41

Jag bara ÄLSKAR den här låten ! Ingen låt har fått mej att rysa i hela kroppen som just den här låten gör , plus att Bruno Mars har den här hesheten speciellt i den här låten som jag är så jävla svag för när killar sjunger ! Jag bara njuter !    ...

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards