Alla inlägg under april 2011

Av Linda Johansson - 1 april 2011 12:18

Svar till : Anna

 

Det har jag inte sagt ... Jag SA att det är vanligast att man har så när barnen är små ??? När man gått hemma och varit mamma ledig och börjar jobba igen så är det säkert vanligast att man börjar på halvtid i början ?

Jo jag vet ... jag är själv ute efter ett jobb och letar DAGLIGEN efter jobb så jag vet nog vad du pratar om ...


Det behöver inte handla om att hon behöver sin pappa mer ... Utan hon känner att hon inte får tillräckligt med tid med sin pappa ? Jag själv är tillsammans med henne 24/7 när hon är hemma ... Så hon är INTE van att vara utan mej när  hon är hos mej ... Eftersom Daniel jobbar dom flesta dagarna när Nea är hos honom så får hon väl inte den tid hon behöver med honom ? Sen så när han väl är hemma så får dom nästan aldrig någon ensam tid dotter och pappa ...Vilket jag TROR hon behöver ... För dom gångerna hon har fått det då lyser hon upp när hon berättar att hon och pappa gjorde det tillsammans ...

Du vet även fast föräldrarna MÅSTE jobba så förstår inte ett litet barn riktigt det ... Dom förstår inte att man måste jobba för att få ihop pengar ... dom undrar säkert bara varför mamma / pappa inte är tillsammans med dom ...

Klart hon känner sig ledsen när hon väl åker till sin pappa och inte får den tid hon skulle vilja ha med honom ...


Näe jag skrev att det är min kropp och mitt val ... Och om han inte hade velat vara delaktig så hade jag inte tvingat honom till någonting heller eftersom det var JAG som valde att behålla henne ... Då hade jag fått stått mitt kast och klarat mej ensam (Vilket jag har fått endå)

 

Jag klarar det MESTA själv ... som sagt var så har jag INGET som helst stöd i Daniel alls ... Mina föräldrar är en annan sak .. dom hjälper mej mycket men inte med barnvakt och uppfostran det är MIN sak .. mitt ansvar ...


Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards