Direktlänk till inlägg 22 november 2011

Myskväll med kortspel !

Av Linda Johansson - 22 november 2011 18:59

Med världens bästa Jenny Landström


 ikväll !


Det blev bestämt nyss att Jenny ska komma över till mej ikväll och hålla mej lite sällskap

jag behöver lite sällskap nu känner jag så hon sover över här så vi ska spela lite kort spel och slappa

framför TVn tjattra lite grann ! Trevligt , Trevligt :-)


Annars så orkade jag inte städa något idag som jag skrev ... så JÄVLA lat så det är inte sant !

Det enda jag har gjiort är att diska upp disken gått igenom skafferiet och kylskåpet och kastat gammalt

som man måste göra lite då och då ... Och gått igenom papper och

slängt en massa som jag inte behöver ha kvar !

Så jag har gjort lite iaf men inte är det mycket ... jag tänkte att jag skulle torka av skafferiet och kylen men

då ringde Jenny så blev det bestämt att hon skulle komma om en stund !

Så jag får göra allt det där imorgon ... sen måste jag be pappa hjälpa mej att ta upp adventljusstakarna från

källaren (som jag vägrar gå ner i själv) till Söndag också när det är första advent !

Här ska det bli jul fint ... och det här året har jag bestämt att jag och Nea ska skaffa en liten julgran iaf

Hon är hemma hela julhelgen så vi kommer att spendera den hos mamma & pappa som vi brukar göra !

Men en liten jul gran vill vi ha iaf som jag och Nea ska pynta tillsammans !

Det som jag behöver köpa är röda ljus som jag kan tända på kvällarna !

Jag ska nog fasiken tända på lite ljus redan nu innan Jenny kommer så det blir lite mysigt !


Jag har kommit på att jag MÅSTE vara godisberoeende eller socker beroeende ... !

Det går inte en enda dag som jag inte äter godis ... Så nu är jag riktigt hård emot mej själv och slängde

allt godis (förutom Neas) som vi hade i skåpet ... här ska inte ätas nå mer godis !

Inte förens till jul iaf och efter jul ska jag köpa mej ett sim kort och börja simma på badhuset !

Usch jag är så trött på mej själv just nu ... !


Hörs sen !


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Johansson - 14 augusti 2013 12:09

Slänger jag in en bildbomb så rolig har jag blivit :-)                                     ...

Av Linda Johansson - 13 maj 2013 11:55

Tung dag idag men lägger endå på ett leende på läpparna bara för att ! ...

Av Linda Johansson - 1 maj 2013 21:30

Ledsen att jag bloggar så dåligt nu för tiden ... men ni som följt min blogg vet varför , som plåser på såren så ger jag er en till bildbomb som vanligt får bilderna tala för sig själv !                         Puss & Kram så länge ...

Av Linda Johansson - 21 april 2013 21:28

Bilderna får tala för sig själv den här gången !                       ...

Av Linda Johansson - 17 april 2013 14:41

Jag bara ÄLSKAR den här låten ! Ingen låt har fått mej att rysa i hela kroppen som just den här låten gör , plus att Bruno Mars har den här hesheten speciellt i den här låten som jag är så jävla svag för när killar sjunger ! Jag bara njuter !    ...

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards