Direktlänk till inlägg 29 oktober 2012

Redan ?

Av Linda Johansson - 29 oktober 2012 10:22

Det är jue kritvitt på backen !


Vakna i morse kolla ut igenom fönstret och det tok snöar och det är vitt på backen ! Jag tycker verkligen inte om snö men jag stör mej faktiskt inte så mycket på att det snöar nu , men det kan jue bero på att jag sitter innomhus och inte behöver gå ut , ja inte än iaf då ... Men jag tycker endå att det är för tidigt för snön att komma nu ... så vi kommer gå en låååång vinter i år om det nu stannar kvar och inte försvinner på en gång vill säga !


 


Idag är det Måndag och det betyder att mitt lill hjärta kommer hemveckan har gått ganska fort endå för jag har haft en del och göra det är därför jag varit dålig på och blogga på några dagar , det ber jag om ursäkt för ! Men nu vet säkert hur det är när man har mycket att göra ... Hur som helst så kommer hon hem idag och jag har saknat henne även fast veckan har gått fort ... Nu när snön har kommit så vill hon säkert ut och leka i snön ! Jag har inte planerat veckan något än , jag vet bara att jag lär plugga en massa båda skolplugg och teoriplugg , men något skoj ska vi iaf hinna med , Jag tänker inte sitta med näsan i böckerna hela tiden direkt !

Nu ska jag kolla klart på "våra bästa år" och göra det sista innan Nea ska hämtas ! Bloggar nog mer senare !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Johansson - 14 augusti 2013 12:09

Slänger jag in en bildbomb så rolig har jag blivit :-)                                     ...

Av Linda Johansson - 13 maj 2013 11:55

Tung dag idag men lägger endå på ett leende på läpparna bara för att ! ...

Av Linda Johansson - 1 maj 2013 21:30

Ledsen att jag bloggar så dåligt nu för tiden ... men ni som följt min blogg vet varför , som plåser på såren så ger jag er en till bildbomb som vanligt får bilderna tala för sig själv !                         Puss & Kram så länge ...

Av Linda Johansson - 21 april 2013 21:28

Bilderna får tala för sig själv den här gången !                       ...

Av Linda Johansson - 17 april 2013 14:41

Jag bara ÄLSKAR den här låten ! Ingen låt har fått mej att rysa i hela kroppen som just den här låten gör , plus att Bruno Mars har den här hesheten speciellt i den här låten som jag är så jävla svag för när killar sjunger ! Jag bara njuter !    ...

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards