Alla inlägg den 6 januari 2013

Av Linda Johansson - 6 januari 2013 21:42

Oj Oj !


Jag är på sånt dåligt humör ! Tror inte att det finns något mer som kan göra mej irriterad för jag är tillräckligt som det är ! Om man endå kunde göra någonting åt saker som är så in åt helvete fel , men ingenting kan man göra ! Mycket som gör mej orkeslös just nu och det blir bara värre och värre förstår inte hur människan tänker om han ens tänker i huvudtaget  något fel lär det vara innanför pannbenet på människan ! Och Nea är som den värsta tonåringen allt handlar tydligen om henne tycker hon själv iaf ... hennes humör går upp och ner precis hela tiden man vet aldrig vilket humör hon är på ... ena stunden är hon hur glad som helst och kramas och är jätte gullig och i nästa stund så är hon skit förbannad om man säger det minsta lilla fel som inte passar henne ... igår vek hon ihop sina kläder så fint så jag berömde henne för det att det var jätte fint ihopviket att hon var skit duktig på det , ja då slänger hon kläderna på golvet och blir jätte arg för jag gav henne beröm bara en sån sak kan få henne att ändra humör på en gång ! Ibland är det väldigt svårt att hänga med i hennes svängar och det tar väldigt mycket energi eftersom det blir mycket osämja imellan oss om jag inte tänker på vad jag säger eller hur jag gör och ibland vet man inte ... en sak kan bli fel ena dagen medans nästa dag så är den saken rätt och hon blir glad istället för arg ! Det är inte lätt , och jag har rätt att bli trött ... ibland undrar jag om det är jag som har gjort nå fel , kanske borde jag ha gjort annorlunda ?! Det är sånna funderingar som säkert vi mammor har många gånger ! Jag älskar min dotter mer än någonting annat på denna jord men ibland kan hon ge mej hjärnblödning :-) jag hoppas på att det blir bättre snart ! För hennes egen skull också för hon kanske inte själv förstår riktigt varför humöret går så mycket upp och ner som det gör !


Hur som helst !


Jag känner mej så trött ... Nea har ännu inte somnat fast hon la sig för ett tag sedan ... det är väl svårt att börja ändra på kvällstiderna när hon har fått varit vaken längre på kvällarna under jullovet och helt plötsligt vända tillbaka ... men det kommer väl antar jag ... Det blev ett besök till Gävle sjukhus idag för ett besök hos min kära mor ... Det är hemskt och se dom man älskar ligga i en säng på sjukhuset , det påminner så mycket om när mormor låg där innan hon dog ... det river upp en massa minnen som man helst vill glömma , jag vill inte minnas mormor sjuk jag vill minnas henne som hon såg ut och som hon var innan hon blev sjuk ! Men det hindrar inte mej från och åka in till mamma och hälsa på ... Idag åkte vi in med Neas bärbara dvdspelare åt henne så hon kan kolla på film , för hur roligt är det på ett sjukhus liksom ?! Så nu har hon och roa sig med i några dagar :-) Får se om jag föjer med pappa in imorgon igen eller om jag stannar hemma och försöker städa bort julen istället !


Det får räcka för ikväll , ni fick ett litet inlägg och läsa iaf ! Får se när jag orkar / vill blogga igen !


Ha det så bra så länge , Puss och Kram !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards