Alla inlägg den 26 januari 2013

Av Linda Johansson - 26 januari 2013 23:03

Helgen går för fort !


Imorgon är det redan Söndag och sen är det slut på helgen ... man hinner knappt med ... en ny vecka Nea åker till sin pappa (får se hur mycket hon får träffa han den här veckan då) och jag ska passa på och plugga en massa två uppgifter som jag ska lämna in så fort som möjligt ligger och väntar på mej , så det är lika bra att sätta igång med dom efter helgenSen ska jag fan i mig hitta på nå skoj till nästa helg har jag bestämt mej för veckan som har varit har varit tuff , skola , Nea och flytt på det , det är knappt så man har hunnit ätit om dagarna ... så jag känner att jag vill ut och roa mej nu ! Vad blir återstår och se till veckan !


Mamma fick komma hem över dagen idag så jag och Nea har tillbringat våran dag hemma hos mamma & pappa ... Nea har lekt med kusin Emma och jag har passat på och pratat en massa med mamma jag har verkligen saknat henne , det är absolut inte samma sak att åka dit nu när mamma inte är hemma , det är mamma jag alltid stått närmast fast jag står min pappa nära också men det har alltid varit jag och mamma ! Jag längtar tills hon kommer hem nu och jag hoppas att det blir snart men inte för snart hon måste bli frisk först ! Resten av kvällen har jag och Nea tillbringat i soffan framför film mysig lördag men endå lugn !


Nea ligger tryggt i sin säng och sover , själv ska jag också krypa ner tänkte bara slänga in ett inlägg innan jag ska krypa ner ... har precis betalat kläderna jag skickade efter .. det är roligt att shoppa och få hem grejerna men att betala dom sen det svider lite men inte gråter jag över det :-) så därför passade jag på att skriva lite här också ! Men nu är jag trött och är mer än redo att krypa ner under täcket i min underbart sköna säng ny dag imorgon och nya roligheter väntar då måste man vara pigg !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards