Alla inlägg den 12 januari 2013

Av Linda Johansson - 12 januari 2013 13:39

Jag har gjort en ny omröstning i bloggen i högra hörnet vad ni tycker om min blogg ! Tyck gärna till där ! Sen om ni vill så skicka gärna iväg en kommentar om det är något ni önskar att jag ska skriva mer om eller om ni önskar några speciella bilder i bloggen !


 

Av Linda Johansson - 12 januari 2013 11:41

God förmiddag !


Hoppas allt är bra med er och att ni njuter av helgen och ledigheten , det gör jag ! För skolan startar för mej igen till veckan och då måste man passa på att njuta av sista ledigheten ... Och jag måste börja lägga mej tidigare på kvällarna nu än vad jag har gjort dom senaste veckorna för att orka gå upp tidigt på morgonen till skolan med både mej själv och Nea ! Men det ska bli skönt att komma tillbaka till vardagen igen och få allt att rulla på som vanligt , det har varit lite slappt under ledigheten Och det gör bara gott att få komma tillbaka till rutiner och allt som den tillhör !


Idag / Kväll har jag ingen aning om vad som händer ... Jag har inget inplanerat än så länge iaf ... men det lutar åt en lugn kväll ikväll också , kanske hyra en film och köpa något litet och tugga på :-) igentligen försöker jag hålla mej ifrån allt med socker speciellt dricka och godis men utan sånt kommer den här helgen bli ganska tråkig för som det ser ut nu så kommer jag att pendera kvällen själv framför TVn och vem är inte värd lite gotta då liksom ?

Nu ska jag försöka vakna till liv här hemma och stoppa något i magen !


Hörs senare !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards