Alla inlägg den 8 januari 2013

Av Linda Johansson - 8 januari 2013 22:14

Mamma ville ha sällskap inatt när pappa jobbar nu när hon kommit hem ifrån sjukhuset ! Så jag har krypit ner i soffan med hunden vid fötterna som vanligt :) och ska kolla klart på serien som går på 4an innan jag stänger igen mina två blå ! Hörs mer imorgon !

Av Linda Johansson - 8 januari 2013 14:06

Som ni säkert läste igår så skulle jag hämta ut ett paket som jag skickat efter ifrån Lyko.se !

Det är en platt/locktång och jag är super nöjd med den ! Den blir varm nästan på en gång så det är är nästan till och börja platta/locka håret på en gång ... med bara ett drag så blir håret rakt eller lockigt det bestämmer man själv ... har man bråttom iväg och man vill gärna platta håret innan så är den här tången perfekt eller man har bråttom till en fest eller en dejt eller något sådant och man vill göra något speciellt med håret så gör den väldigt fina docklockar som verkligen håller ! Jag rekommenderar den starkt !


 


Det bästa av allt är att det är REA på den också nu kostar den 349:- och ordinarie pris så kostar den 799:- Det kan inte bli mycket bättre än så !


Läken till sidan om ni vill beställa denna produkt som jag verkligen tycker att alla tjejer borde ha hemma !


http://www.lyko.se/sv/artiklar/elektronik/plattang/babyliss-ipro-230-icurl-st70e.html

Av Linda Johansson - 8 januari 2013 12:08

Sov med den här söta lilla krabaten inatt och nära ska han ligga också :) Men hur söt är han inte då ? Ögonen kan man drunkna i :)

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards