Alla inlägg den 27 januari 2013

Av Linda Johansson - 27 januari 2013 11:13

Godmorgon !


Eller ja , vi har så klart varit vakna ett tag så det är inte direkt morgon men tyckte det passade bra in i första inlägget ... Jag har kommit på att man vaknar mycket fortare om man har små saker att plocka med på morgonen vilket jag har pysslat med sen jag vaknade ... vikt ihop tvätt , slängt in en ny tvätt och så har jag vikt kläderna i Neas garderob som låg huller och buller när hon själv vill välja kläder , ja då ser det ut så där efter också ! Så nu ligger hennes kläder fint vikta i hennes garderob ... tog och vek ihop mina egna kläder också som iblan kan ligga huller och buller också speciellt när man har bråttom iväg någonstans och man försöker hitta någonting att ha på sig ... passade på och ränsa en massa kläder också som inte andvänds ... herregud vad med kläder jag har igentligen ! räknade ut att jag har 55 linnen av olika färger och mönster , 20 T-hirtar bara det liksom ! Så alla andra kläder på det , byxor , klänningar , tröjor , tjocktröjor av förbannelse dom orkar jag inte ens räkna ! Endå så tycker man att man aldrig har nå kläder , det där är bra konstigt tycker jag ... Jag skulle behöva ha ett helt rum som klädkammare till alla mina kläder , väskor och skor ... flyttar vi större så kanske man ska införskaffa sig en sådan :-) skulle kunna tro att det är nog dom flesta tjejers dröm att ha en egen klädkammare man kan gå in i och en massa hyllor för skorna ! Det är iaf min dröm !


Ska sätta fart med maten strax börjar kurra lite i magen sen ska jag fortsätta plocka och dona här hemma och göra mej klar för dagen ... mamma fick komma hem idag också över dagen så självklart passar vi på och hälsar på henne ... mer vet jag inte om dagen vad som händer och sker ! Tror det blir en ganska så lugn Söndag , ladda batterierna inför en ny vecka för både mej och Nea hennes kommer att bli intensiv som den brukar bli när hon åker till sin pappa mycket som ska hända hela tiden .... för min egen del så blir det plugg och lite egen tid och göra det som jag vill göra


Hörs av lite senare !  

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards