Direktlänk till inlägg 15 april 2009

HUVUDVÄRK !

Av Linda Johansson - 15 april 2009 19:55

HELT meninglöst !


Har JORDENS huvudvärk och är MEGA trött lovely kan inte bli bättre !

Linda kom över för ett tag sen vi snackade lite skit och härjade omkring (somvanligt) Hon gick precis så nu är man ensam igen då ! UNDERBART !

eller så INTE !

Idag kan jag tala om att jag är FRUKTANSVÄRT negatvi emot ALLT !

Nästan allt känns meninglöst just nu !

Jag har jue sånna här jobbiga dagar ibland mycket man tänker på och mycket som händer runt omkring som gör att man mår dåligt och blir både Ledsen och nere !

Har INTE en endaste JÄVLA krona ligger minus på kontot så klart !

Inga ciggaretter har man heller och man ska klara sig tills på Måndag !

Känns jue helt UNDERBART just nu !

Ibland har jag sån STOR lust att bara gå och gräva ner mig någonstans !

Saknar både Nea och Micke också !

ABSOLUT INGENTING är bra idag har en massa att fundera på också !

mycket med umgänget och allt sånt som tar all min kraft !


Ne blir tidig kväller ikväll tänkte jag !

Har MASSOR att hinna med i morgon ringa till försäkringskassan

om en massa olika saker sen ska jag tvätta lite också och ta golven igen

Sen när Linda slutat skolan ska jag knata över till henne för att sova över där hos henne ifrån Torsdag till Fredag !

Så det är en massa som ska göras i möra och då vill man vara pigg

Men först ska jag nog slänga mej framför TVn  



Så här känner jag mej just nu !



 
 
Ingen bild

Mika

15 april 2009 21:30

Hejj på dej! Jobbigt med en sånn dag, hoppas de känns bättre imorrn! :)
Aldrig kul att sakna sådär, men tänk så bra de blir när han kommer sen då! (för visst va de så va?) hehe

Vad är det som du funderar så mycke över? Vad äre för umgänge du tänker på, vad gäller de? =/

Hoppas allt löser sig!
Kram kram /Mika

 
Ingen bild

Linda

15 april 2009 21:56

Hejj Mika ! :D

Ja det är inte alls kul men jag har sånna dagar ibland och då känns ingenting bra men dom tur är så är dom inte så ofta :)

Ja han kommer i övermorgon på fredag men det är jue så när man är KÄR som jag är
man vill alltid vara med den personen hela tiden helst :)

Ja hur det ska bli om vi ska fortsätta ha varanan vecka som vi typ har nu (vi har bara provat i 3 månader nu)
hur det kommer se ut med pengar för min del med underhållet som jag får hela nu
och barnbidrag också hela där och allt sånt
ska ringa och kolla upp det i morgon

Många kramar till dej

 
Ingen bild

Mika

16 april 2009 08:28

Ja men så kan de jue vara! Skönt de inte är så ofta iaf! (:

Så mysigt, hoppas ni får en underbar helg med massa trevligt o kul då! Njuta av att vara kär o va tillsammans! (: hehe

Usch då så jobbigt med massa sånt då! Hur känner du då? Fungerar de eller är det struligt? Alltid jobbigt med pengar jue! Fy!

Ser fram emot att läsa mer för du har så bra blogg! MEn var tog snygg skorna vägen? (:

kram Mika

 
Ingen bild

Linda

16 april 2009 08:56

Tack så mycket vi kommer få en toppen helg :D det ser jag verkligen fram emot nu !

Jag tycker att det fungerar bra jag trodde verkligen inte det i ifrån början men jag hade fel det funkar bra Nea verkar må bra av varannan vecka också
Men så är det det där med pengar vi har knappt så vi klarar oss nu som det är :/
Så om jag förlorar ennu mer pengar så vet jag inte hur det kommer gå för oss om vi kan bo kvar det är det jag måste ringa och kolla upp idag

Tusen tack att du tycker det :)
skorna ? vilka skor dom rosa högklackade ??
Dom finns jue kvar :D

Kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Johansson - 14 augusti 2013 12:09

Slänger jag in en bildbomb så rolig har jag blivit :-)                                     ...

Av Linda Johansson - 13 maj 2013 11:55

Tung dag idag men lägger endå på ett leende på läpparna bara för att ! ...

Av Linda Johansson - 1 maj 2013 21:30

Ledsen att jag bloggar så dåligt nu för tiden ... men ni som följt min blogg vet varför , som plåser på såren så ger jag er en till bildbomb som vanligt får bilderna tala för sig själv !                         Puss & Kram så länge ...

Av Linda Johansson - 21 april 2013 21:28

Bilderna får tala för sig själv den här gången !                       ...

Av Linda Johansson - 17 april 2013 14:41

Jag bara ÄLSKAR den här låten ! Ingen låt har fått mej att rysa i hela kroppen som just den här låten gör , plus att Bruno Mars har den här hesheten speciellt i den här låten som jag är så jävla svag för när killar sjunger ! Jag bara njuter !    ...

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards