Direktlänk till inlägg 16 april 2009

Mardrömmar !

Av Linda Johansson - 16 april 2009 09:54

Godmorgon !


USCH vilken mardröm jag hade inatt jag har förmågan att drömma sånt som gör att jag många gånger vaknar med tårar i ögonen !

Men nu har jag pratat med Micke och jag är lugn igen !


Jag drömde !

Linda och jag och Micke (så var det någon mer men jag kommer inte ihåg vem det var) Vi var på väg någonstans i en bil och Linda körde !

Eftersom hon inte är så jätte van och inte ens har ett körkort !

Vi hamnade bakom en plog som plogade bort snö och snön började yra omkring massor Linda såg ingenting på vägen för det var alldeles vitt med snörök

Sen hördes det bara ett ill skrik och ALLTING blev svart !

Sen vaknade jag upp på sjukhuset (nå konstigt sjukhus såg inte alls ut som ett rikigt sjukhus men det måste ha varit ett iaf)

Linda och jag överlevde Micke och den andra som var med dog ! dom klarade sig inte !

Och jag grät och grät och var helt förstöd jag Saknade honom så OTROLIGT mycket (Kan ha mycket med att göra att jag saknar honom extremt mycket nu) Så jag vaknade SJÄLVKLART med tårar i ögonen

Drömmen var hemsk iaf för mej kanske inte låter så hemsk men när jag drömmer så känns det som om det vore verkligt på något sätt !

Sen har jag förmågan att drömma sanndrömamr också !

Så jag hoppas verkligen INTE att denna dröm slår in !

JAG SKA DÅ INTE SÄTTA MEJ I EN BIL MED LINDA IAF ! :D


Ne ska börjar ringa runt lite grann nu

har hunnit med att små plocka i morse bäddat rent i sängen och håller på att tvätta nu !

Sen är det disken kvar och golven sen får det duga men det tar jag efter jag ringt och kollat med försäkringskassan :D


Puss & Kram Så länge

 
 
Ingen bild

Sanna

16 april 2009 17:11

Ne men fy sån hemsk dröm! Sånt är jue jätte läskigt! Någon man tycker om som dör, förstår verkligen om du vaknat me tårar i ögonen!
Men säkert va de bara för du längtar så mycke efter honom!!

Får skriva sen hur det gått idag, du som oroat dig!
Ha de så gott!
Kram Sanna

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Johansson - 14 augusti 2013 12:09

Slänger jag in en bildbomb så rolig har jag blivit :-)                                     ...

Av Linda Johansson - 13 maj 2013 11:55

Tung dag idag men lägger endå på ett leende på läpparna bara för att ! ...

Av Linda Johansson - 1 maj 2013 21:30

Ledsen att jag bloggar så dåligt nu för tiden ... men ni som följt min blogg vet varför , som plåser på såren så ger jag er en till bildbomb som vanligt får bilderna tala för sig själv !                         Puss & Kram så länge ...

Av Linda Johansson - 21 april 2013 21:28

Bilderna får tala för sig själv den här gången !                       ...

Av Linda Johansson - 17 april 2013 14:41

Jag bara ÄLSKAR den här låten ! Ingen låt har fått mej att rysa i hela kroppen som just den här låten gör , plus att Bruno Mars har den här hesheten speciellt i den här låten som jag är så jävla svag för när killar sjunger ! Jag bara njuter !    ...

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards