Alla inlägg den 3 juli 2009

Av Linda Johansson - 3 juli 2009 18:54

Blev så klart inge bilder igår jag hade inge batteri i kameran FAN !

Men det kommer fler tillfällen :D

Kommer GARANTERAT att ta med den till FalunSöndag

Knäppa en massa kort där borta i stället !

Imorse åkte Micke hem (Saknar han som en tok redan) för att han skulle få hem sin lilla Agnes

Och jag och Nea pysslade lite här hemma på förmiddagen sen knatade vi ner på stan för att möta upp mamma

Knatade runt där sen kom bror & Emma brossan behövde äta lite så vi följde med honom sen gick vi hem till mamma och pappa

Mamma var sugen på att köpa en tröja nere på stan så vi knatade ner på stan ännu en gång (Tur att dom bor på stan iaf)

Men det slutade med att mamma blev utan och hon köpte mej en tröjja :D

en tjocktröja med korta armar ! JÄTTE snygg på en vit :D

HEL nöjd ! Mammis är snäll hon massa kärlek till henne <3

Sen hämtade Danne upp mej och Nea för idag börjar Dannes semester med Nea trodde det var helgen som var men jag hade missuppfattat det där

utan det var idag den börjar ! Men idag åkte hon och blir borta i 16 dagar kommer bli ENORMT tomt här kommer sakna henne OTROLIGT mycket !

Men sen kommer hon hem och är hemma i 20 dagar ! då blir det en MASSA utflykter och resor :D

iaf så var han snäll och körde hem mej på samma gång !

Så nu har både Micke och Nea åkt känner mej ENORMT ensam just nu :(

Får vara ensam enda tills Söndag när jag ÄNTLIGEN får åka till min stora kärlek i Falun  !

Men jag jobbar jue i natt och sen i morgon natt så jag kommer troligtvis sova ganska länge och sen åker jag iväg och jobbar igen så slipper jag vara helt ensam ! tur ibland att man har jobb !

Så om ca 1 ½ timme drar jag iväg till jobbet på gammla Bettan (Cykeln)

Imorgon ska jag sova nästan hela dagen förutom när jag MÅSTE hem till Linda och hämta mina kläder som blev kvar där ifrån förra helgen !

Stannar kanske om jag får en stund och snckar lite skit !

Sen blir det att bara åka hemåt och käka lite och sen dra iväg till jobbet igen ! Pengar är bra :D

Beställde kläder igår iaf ifrån H&M för 900 kr helt SJUKT men jag har ABSOLUT INGENTING inga sommarkläder alls ! Så jag kan betala av det kanske nästa månad hoppas jag på !

Vi får se om jag kan ha allt också svårt att beställa kläder så där när man inte provat oftast har jag haft tur men någongång ska väl kläderna sitta fel på mej också :D

Just nu sitter jag och lyssnar på Lasse Stefans och diggar :D

Fredrik (Grannen) tyckte att jag skulle komma över till honom för han skulle väl dricka lite och grilla med hans kompis !

Men eftersom jag snart ska iväg så tänkte jag ta det lite lungt tills jag ska åka !

Ne nu ska jag göra lite annat innan det är dax att trampa iväg på Bettan !

Jag VILL VILL VILL INTE INTE NTE !

Men sen när lönen kommer så är det nog värt varenda minut / sekund på jobbet ! :D

Bloggar nog mer i morgon när jag slagit upp mina ögon på eftermiddagen / kvällen någongång !

Ta hant om varandra nu man vet aldrig när det kan vara försent !


Tjingeling !














Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards