Alla inlägg den 24 juli 2009

Av Linda Johansson - 24 juli 2009 11:32

Tog sommaren slut nu ?

Är det slut på alla fina dagar med en massa sol och värme ?

Jag VILL ha sommaren tillbaka med en MASSA sol och värme lata dagar på stranden och grilla festa göra en massa utflykter tillsammans med dom käraste !

Känna sanden mellan tårna höra fiskmåsarnas skri uppe på den molnfria himmelen , känna lukten av nyklippt gräs !

Vart tog allt det vägen ?

Försvann det bara med allting annat som försvinner ut ur mitt liv ?

GE mej sommaren tillbaka !



Ikväll är det dax igen gör sista helgen nu sen är jag ledig ett tag så man hinner med sånt man VERKLIGEN behöver hinna med !

Jag MÅSTE verkligen ta en hel städdag här hemma någon dag då MENAR jag en HEL STOR städning ifrån golv till tak och tvätta en massa lär jag hinn med också !

Sen så KLART hitta på en massa mys och bus med Nea

Nu är det MIN semester med henne och den ska bli SÅÅÅ BRA som det bara går att bli bara vädret kunde bli lite bättre

Jag vill så GÄRNA åka upp till Högbo bada och äta lite glass mata djuren leka i lekparken och bara ha det UNDERBART tillsammans jag och Nea

Jag HOPPAS HOPPAS på finare väder till veckan sen på torsdag så åker vi jue till Göteborg över helgen och bara umgås !

Något som jag VERKLIGEN ser fram emot !




Jag ÖNSKAR att saker och ting kunde vara annorlunda

Det kanske är så att JAG försöker för mycket !

Jag ÖNSKAR att jag kunde men jag kan inte !










Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards