Alla inlägg den 17 juli 2009

Av Linda Johansson - 17 juli 2009 12:43

Nu har jag bestämt mej jag åker till Falun idag endå

Vill vara med älsklingen så vi åker när han slutat jobba och packat ihop sina saker !

Vi skulle stanna någonstans i Falun och käka lite mat tillsammans på någon uteservering :D MYSIGT !

Sen så ska vi hälsa på Linda & Johan också var ett tag sedan man träffade dom så det är på tiden nu :D

Det känns så bra att man blir motagen på ett BRA sätt varje gång jag träffat någon kompis till Micke så har det ALDRIG varit nå problem med att lära känna honom / henne jag kommer bra överrens med allihopa !

Det känns VÄDLIGT bra för mig när det är så !

Så senare idag ska vi alltså träffa Linda & Johan sen vet jag inte rikigt vad som händer blir väl förhopningsvis mys i sängen men är LITE små sugen på att gå ut också men hur fan ska man orka jobba i morgon då ?

Vi får se sen jobbar jag jue HELA nästa helg så då lär det jue inte bli någonting iaf !

Vi får se hur det blir Micke måste jue köra bil i morgon också !

Nu vill jag UT i solen får se om jag tar och knatar ut en sväng vet inte alls vad jag ska göra bara ! Det visar väl sig det också !

Blogger mer i morgon kanske om jag hinner men troligtvis gör jag inte det då får det bli på söndag !


Tjingeling !




Av Linda Johansson - 17 juli 2009 07:57

Godmorgon !


Va fan gör man uppe så här tidigt igentligen ?

Micke åkte iväg till jobbet för ett tag sedan , och jag kunde inte somna om då utan hans värme !

Jag funderar för FULLT över om jag ska ta och följa med Micke hem idag

Han ska på nån biltävling i morgon som jag funderar på att följa med på

inte min grej men jag får endå vara tillsammans med Älskling !

Plus att jag jobbar i morgon också men det ska jag väl hinna hem till

Tar isåfall tåget hem i morgon jag vet inte alls vilket tåg än OM jag ens ska åka annars blir det så ENSAMT här mamma och pappa är borta över helgen dom åkte till kålmoden tidigare idag med bror och Emma och Nea är med Danne så annars blir jag HELT ensam

Inge kul alls !

Men vi får se hur jag gör annars blir det rätt lungt idag faktiskt om jag inte åker men det lutar mest åt att åka faktiskt men jag ska ta dagen tills Micke slutar och fundera blir så bökigt med tåg och gå ifrån tågstationen hem och hämta Bettan (Cykeln för er sominte vet det) och sen cykla iväg tll jobbet så man hinner i tid !

HOPPAS på sol idag iaf!


Tjingeling !




Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards