Alla inlägg den 23 juli 2009

Av Linda Johansson - 23 juli 2009 14:08

Hejj Hopp :)


Hemma igen i Sandviken då dagarna går så fort alldeles FÖR fort ibland !

Saknar min Älskling JÄTT mycket det började redan när jag knappt satt mej på tåget !

Åkte till Falun igår tillsammans med Micke för att glida runt Biucken på Falu crusing mamma och pappa och bror skulle också komma men vi åkte lite i förväg !

SJUKT mycket folk på crusingen iaf och bra väder inte för varmt och inte för kallt heller bra för bilarna när det är lite svalare i luften annars blir dom så varma på en gång !

Åkte i bilen ifrån 18.00 till ungefär 23.00 vi hade planerat att jag och Micke och bror skulle gå på krogen när crusingen var över dom höll bara på imellan 18.00 - 23.00 en BRA tid att gå in på krogen då !

Inne på krogen var det också SJUKT mycket folk inte så mycket i början men sen vällde det bara inte en massa hela tiden !

Jag drog iväg ifrån pojkarna för att gå på toa (Fick jue gå ensam så klart för jag var den enda tjejen och jag tror inte det skulle uppskattas så mycket om dom klev in på tjejtoan för jag ville ha sällskap dit)

Jag tror att jag fick stå i kön till toan i en minst halvtimme !

TYPISKT tjejer !

Men annars var det JÄTTE kul dansade en massa hela kvällen så jag blev alldeles slut och svettig och så fick jag huvudvärk på köpet också !

Började röra oss ut lite före innan dom stängde annars blir det en sån SJUKT lång kö till kapprummet där man hämtar jackan !

Knatade direkt iväg för att köpa käk bror och jag var hungriga !

Men när jag väl fick min kebab med bröd så var jag inte lika hungrig det är ALLTID så med mej före är jag SJUKT jävla hungrig så jag kan smälla i mej HUR mycket som helst men när jag väl få maten och börjar äta då äter jag högst 5 tuggor och sen vill jag inte ha mer konstigt det där !

Micke fick käka upp resten :D

Var MYCKET folk på stan också men vi valde att försöka ringa efter Taxi för vi visste att det skulle vara svårt att få tag i någon med så mycket folk som var ute !

Men efter vi försökt ringt och ringt och knatat en bra bit så fick vi ÄNTLIGEN tag i en Taxi och vi kunde åka hemåt :D

Skönt var det att komma hem och lägga sig ! det är det ALLTID när man är ute så där !


Kvällen igår var lyckad även fast jag var ensam tjej !

Men det var jue min Pojkvän och min Storebror så det är jue helt lungt :)

När vi vaknade tyckte Micke att vi skulle ta och åkte lite båt för brossan var väl sugen på att åka ut och kolla lite grann !

TRÖTT som man var eftersom vi somnade vid 05.00 tiden någongång så var det jue bara att pallra sig upp vid 10.00 typ TRÖTT som ett JÄVLA as !

Kallt var det att åka båt iaf men ALLTID lika kul endå :D

Det går så fort bara !

Nu sitter jag här hemma och saknar Micke som bara FAN !

Men han kommer på Söndag nu ska jag jobba Fredag - Lördag - Söndag

Endå så så kommer jag sova lite på dagarna också !

Så jag HOPPAS den här helgen går fort gör nästna sista rycket nu till helgen !

Efter helgen är jag ledig i 8 UNDERBART HÄRLIGA dagar !

Sen jobbar jag V.32 Tisdag och Lördag sista dagarna sen är det slut på sommarjobbet det har gått ganska fort endå !

Och nästa vecka på Torsdag åker jag mamma pappa och Nea till Göteborg och kommer hem på Söndag igen ska blir SUPER kul har ALDRIG varit där så det kommer bli nå nytt :D

Åka lite karuseller och se och upptäcka lite annat :)


Ne nu kom Nea precis hem så jag ska underhålla henne lite grann

Bloggar kanske mer i morgon vi får se !

Puss & Kram vi syns på stan !





















Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards