Alla inlägg den 12 juli 2009

Av Linda Johansson - 12 juli 2009 19:59

Godkväll !


Igår hade jag och Älsklingen myskväll först åkte vi och kikade på en loppis men jag hittade absolut INGENTING där brukar inte göra det men kul att kolla endå sen handlade vi det som behövdes i skåpen inklusive saker till tacosen vi hade tänkt till myskvällen !

Sen åkte vi och hyrde en film på hemmakväll (trodde det skulle vara en skit film men den var rikigt bra , synd bara att jag somnade av och till eftersom jag är så GRYMT trött nu när jag jobbar nätterna)

Gjorde tacos tillsammans och åt framför filmen SUPER mysigt

Hade så klart köpt lite godis också på hemmakväll jag kunde INTE låta bli :D så efter maten proppade jag i mej en massa godis också så magen var mindre glad efteråt !

Kvällen var JÄTTE mysig synd bara att tiden går så fort när man mår bra och sen går tiden så sakta när man VERKLIGEN vill att den ska gå fort !

Att somna bredvid älskling igen var UNDERBART !


Idag kl 12.00 hämtade jag och Micke Nea hos Danne för att låna hem henne tills i morgon (låna det låter så fel att man ska andvända ordet låna om sitt eget barn) Micke och jag hade planerat att åka till älgparken utanför Valbo för det var lite dåligt väder och om man går i skogen och det regnar gör det inte så mycket så vi bestämde det så vi åkte och hämtade Nea och åkte direkt dit

vi hann precis dit i tid innan gudie turen började så vi fick springa ikapp dom andra men vi hann :D

Han pratade lite om älgarna och ungar osv och vi såg en stor hane Dennis hette han och en mamma som hade två ungar men dom fick vi aldrig se

Och två unga älg hanar som inte hade fått några horn ännu !

Jag glömde min kamera hemme men Micke tog kort som han ska skicka över till mej så lägger jag ut dom här på bloggen sen så ni får se :)

Nea klappade mamma älgen också trodde aldrig att hon skulle våga för dom är så stora men hon gjorrde det mest jag som var rädd :D

Sen efter gudie turen så bjöd Micke på våfflor man kunde köpa där SKIT GÖTT

Sen efter vi göttat i oss våfflorna så tyckte vi att vi var nöjda och var sugna på att svänga förbi IKEA på vägen hem så vi hamnade där men jag hade jue så klart inga pengar (I VANLIG ordning) så jag kunde inte köpa någonting tur var väl det för när vi kom till kassan så  var det TOOOOK lång kö där så jag hade inte velat stått där i kön endå !

Sen efter IKEA så hälsade vi på i Jädefors en sväng hos bror

Nea lekte med Emma och vi andra satt och snackade lite skit

När det började kurra lite väl mycket i magarna så var det dax att åka hemåt och påbörja maten !

Det blev kyckling och potitis groketter och grönsaker och Beasås !

JÄTTE gott !

Mamma hade frågat när vi var i Jädefors om vi ville komma till dom senare och fika så det gjorde vi och här sitter jag !

Vi ska ta och åka hemåt nu börjar bli sent lägga Nea om ett tag vill igentligen itne för hon åker iväg igen i morgon och blir borta tills på Söndag men sova måste hon jue göra !

Så det blir lite kvällsmat nu när vi kommer hem och sen saga och myspys och sen prata med john blund !

Imorgon innan Nea åker kl 12.00 har jag INGEN som helst aning om vad vi ska göra blir det fint väder så tar vi nog och går ut Micke jobbar imorgon han börjar 07.00 så vi får hitta på någonting själv !

Sen jobbar jag också i morgon jobbar Måndag och tisdag Jobbigt men ett MÅSTE

Sen får vi se om jag åker till Falun när jag är ledig onsdag torsdag sen jobbar jag igen på fredag

Ne nu är det dax att åka bloggar kanske mer i morgon


Tjingeling och godnatt !









Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards