Alla inlägg den 10 juli 2009

Av Linda Johansson - 10 juli 2009 19:53

Godkväll !

Underbart att se solen kika fram bakom molnen !

Dom senaste dagarna har det bara varit regn regn och åter regn !

Men det ska regna i helgen också så nu när solen kikar fram så får man passa på att njuta av det lilla man får !

Själv får jag inte njuta så länge till jag ska snart trampa iväg på Bettan till jobbet jobbar sista natten nu sen är jag ledig igen i 2 UNDERBARA dagar !

Jag ska ABSOLUT INTE klaga jag har ett skönt sommar schema mycket ledigt men endå mycket jobb !

Så inatt ska man försöka hålla sig vaken jobbade igår natt också det gick jätte bra men trött var man sov till 16.00 idag skönt att få sova lite grann det behövs eftersom jag ska jobba inatt också !

Imorgon är jag kommer hem ska jag lägga mej och snarka och bara ha det skönt ett tag sen kommer Älsklingen jag HOPPAS att han överraskar mej isängen utan att höra av sig först att han är på väg !

Det skulle vara SÅÅ mysigt om han bara smög in och kröp ner under täcket med mej vad UNDERBART att vakna till kan inte finnas nå bättre !


Saknar min lilla prinssessa också så det gör ONT ! hon har varit borta länge nu får se om jag kanske kan få hem henne över en natt här någon dag ska prata med Danne om det går bra saknar henne så ENORMT !

Och endå så är det SÅÅÅ många dagar kvar innan hon kommer hem !

Men sen får jag ÄNTLIGEN min semester med henne i 20 UNDERBARA och kanske jobbiga dagar tillsammans med henne !

Då ska vi verkligen ta vara på tiden tillsammans !

Min fina lilla skatt ! <3


Nej nu ska jag slänga i mej en smörgås eller två och glo lite på TV tills det är dax att hojja iväg är avundsjuk på Linda som ska ut ikväll och skaka rumpan som en dåre mefans jag får torka skit i folks rumpor istället för att skaka på min !

Aja kommer fler tillfällen :)

Godnatt och sov gott ni som får sova !









Av Linda Johansson - 10 juli 2009 19:49

Dåligt med bloggande i helgen men ibland så är det så !

För att jag inte gjort det så tänkte jag bjuda på lit bilder ifrån Falun

Onsdag !  ENJOY !



Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards