Alla inlägg den 4 juli 2009

Av Linda Johansson - 4 juli 2009 18:49

Tjena bloggisar :D


Attans vad varmt och kvavt det ska vara då !

Man tappar ALL ork i denna värme endå har det regnat en massa !

Ne man ska INTE klaga snart är vintern här och då får man frysa istället !

Jag har inte gjort NÅGONTING alls idag jag vaknade kl 13.30 jag hade svårt att somna när jag kom hem ifrån jobbet i morse ,slängde på en film den som låg närmast och la mej i sängen och kollade på den en stund men så klart så somnade jag i mitten av filmen !

Så när jag vaknade vid 13.30 så gick jag upp och gjorde lite frulle och startade filmen igen och kollde klart på slutet !

Sen har jag inte gjort så mycket mer bara tagit det lungt idag är GANSKA trött nu faktiskt men natten gick bra den gick fort !

Men GUUUD så less jag är på folk som ska tjalla och ha sig hela tiden !

Jag VERKLIGEN HATAR nya sommarjobbare som kommit in den här sommaren som TROR att dom är bäst på ALLTING !

Som ser ner på oss andra sånna har jag bara lust att slå ihjäl !

Men jag går dit ENBART för att göra det jag ska och tjäna pengar !

Sen SKITER jag TOTALT i resten !

Sista natten nu sen är jag ÄNTLIGEN ledig i 4 UNDERBARA dagar !

Så i morgon när jag slutat så trampar jag hem på gammla Bettan och packar ihop det jag ska ha med mej till Falun plockar lite här hemma sen tar jag tåget som går 10.39 ska man försöka hålla sig vaken också det är jue inte det lättaste precis ! snälla mamma skjussar mej till tågstationen i morgon

Sen kommer jag ha 4 UNDERBARA dagar tillsammans med Älsklingen

Så jag hoppas att den här natten går fort !

Men så jobbar man med TRÖK folk också (som tror att dom vet och kan allting) som sagt var BARA att bita ihop !

Ne dax att göra lite annat mammis ska hämta upp mej snart så jag kan åka iväg och handla lite grann så jag har något att tugga på inatt :D

Så kanske tiden går fortare !

Nu väntar jag bara på mina kläder jag skickat efter ifrån H&M vill så GÄRNA prova !

Ha det så bra i den här värmen nu och ta hant om varandra !


Tjingeling !







Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards