Alla inlägg den 26 juli 2009

Av Linda Johansson - 26 juli 2009 18:54

Godkväll !


Det är sista natten inatt sen är jag ledig i 8 dagar ska bli UNDERBART skönt

Känns inte lika jobbigt att åka iväg i natt när jag VET att jag är ledig sen  

Var hemm igår natt sjukanmälde mig pga privata saker som gjorde så jag inte kunde jobba ! Så det ska gå bra inatt iaf !

Har en hel del som väntar mej den här veckan som kommer också !

Så jag har en MASSA att se fram emot !


Måndag - Sova en stund på förmiddagen , tvätta , STOR städa , och MYSA en massa med mina två kärlekar <3

Tisdag - Crusing i Rättvik

Onsdag - Packa och ÄNNU mer mys

Torsdag - GÖTEBORG !

Fredag - Antingen Liseberg eller stan (beror på vädret)

Lördag - Samma som Fredagen antingen eller !

Söndag - Hemgång till Älskling igen <3


Så ser min vecka ut ser fram emot båda sakerna JÄTTE mycket

Sen längtar jag som en TOK tills i morgon också när KÄRLEKEN kommer igen !

Bloggar mer i morgon om jag hinner !




Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards